خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدرسه علوی قم با عنوان "جهاد تا جهاد" و با موضوع جامعه ولایتمدار، جمعه شب در این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۸۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علوی قم در تبیین مولفه های اسلام آمریکایی ابراز داشت: اسلام آمریکایی، اسلام عربستان، ترکیه، اسلام رفاه طلبان، رباخواران چپاول گران بیت المال و کسانی که برای پا برهنگان و مردم قیافه می گیرند و به گردن کلفت ها باج می دهند ولی برای ارزش ها و مقاومت هیچ حساسیتی ندارند، است و امام راحل این اسلام را افشا و پرده ها را کنار زد.

وی ادامه داد: از دستورات اسلام صبر است. صبر بر گناه، تحریم، جنگ و طاعت. اگر سلاح صبر نباشد ایمان هم نیست و صبر را باید از شهدا آموخت که حتی در اسارت تسلیم نشدند و تمکین نکردند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام اقبالی مدیر مدرسه علمیه علوی طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا ابراز کرد: آن چیزی که سبب تحول انقلابی در بین جوانان و جامعه می شود، برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره های شهداست.

وی افزود: عنوان جهاد تا جهاد سومین بار است که برای این یادواره به کار می رود و منظور، دوران جهاد در دفاع مقدس تا جهاد علمی، اقتصاد مقاومتی و ... در دوران حاضر می باشد.

در این مراسم که حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، امیر عباسی به نوحه خوانی در وصف شهدا پرداخت؛ همچنین از پدر شهید مصطفی احمدی روشن تجلیل گردید.

برپایی نمایشگاه کتاب و جنگ نرم نیز از بخش های جنبی این مراسم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها