امام‌ جمعه بوشهر گفت: آمریکا با سیاست‌های خود به دنبال این است که سپاه حذف شود تا پس از این کار، خط مقاومت در سوریه و لبنان شکسته شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۷۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

پاسداران، در خط مقدم دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند                   به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در گردهمایی پاسداران استان بوشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران در خط مقدم دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند.

وی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود و با تعهد در کنار تخصص و روزآمد بودن، امنیت پایداری برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

صفایی‌بوشهری گفت: پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی، در عرصه‌های مختلف نظام همواره حضوری تأثیرگذار داشته‌اند و دنیا نیز قدرت سپاه را درک کرده است.

امام‌ جمعه بوشهر افزود:‌ سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح به دلیل ولایی و انقلابی بودن تنها عاملی هستند که باعث عدم نفوذ در کشور شده‌اند.

صفایی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام گفت:‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پای میز مذاکره آمد و پس از برجان نیز به دنبال این هستند امتیازات بیشتری از ایران بگیرند.

وی بیان کرد: بعد از برجام باید ببینیم کدام تحریم برداشته شد؟ در حالی که اکنون پس از برجام می‌بینیم که 2 میلیارد دلار پول ایران را بلوکه می‌کنند و این امر نشان می‌دهد آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام‌ جمعه بوشهر تصریح کرد:‌ آمریکایی‌ها با انقلابیت و اسلامیت ایران مشکل دارند و با هر ترفندی که شده می‌خواهند به این رو دو رکن مهم نظام ضربه بزنند.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: آمریکا با سیاست‌های خود به دنبال این است که سپاه حذف شود تا پس از حذف سپاه خط مقاومت در سوریه و لبنان شکسته شود.

وی گفت: در طراحی نظم نوین جهانی با نگاه آمریکا و استکبار خط مقاومت جهان آزادی‌خواه و اسلامی سپاه است به همین دلیل با این نیروی الهی دشمن و بر آن‌ها فشار وارد می‌آورد.

امام‌ جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران جهانی شده است، گفت:‌ هر کس بخواهد سپاه را تضعیف کند یعنی نظام را تضعیف کرده است اما همه بدانند سپاه سد محکم کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است و همه باید این نیروی تأثیرگذار نظام را حمایت کنند.

صفایی‌بوشهری اظهار داشت: تا وقتی سپاه پاسداران با اقتدار وجود دارد، انقلاب اسلامی نیز با دو شاخصه انقلابی و اسلامی بودن محکم و پابرجا می‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها