مدافعین حرم برای دفاع و ماندگاری ارزشها به شهادت رسیدند

شهدای مدافع حرم هستی خود را تقدیم کردند تا اهل‌بیت(ع) و ارزش‌ها باقی بماند، لذا ما نیز وظیفه حفظ و صیانت از این ارزش‌ها را به عهده داریم.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۳۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
 خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان  با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه یادآوری و تفکر در فرهنگ انتظار و ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه و برای شناخت صحیح مفهوم انتظار است.
وی با بیان این مطلب که تبیین مناسب فرهنگ انتظار نیازمند دقت و موشکافی این جریان بزرگ است، افزود: عصاره همه انبیاء و اولیای الهی در وجود امام‌عصر(عج) تجلی پیدا کرده و فرهنگ انتظار زمینه ترویج این فرهنگ اصیل را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه موقت بابل در ادامه سخنان خود هدف نهایی همه پیامبران و ائمه‌اطهار(ع) را متجلی در ظهور امام عصر(عج) دانست و اظهار کرد: هدف اصلی تمام پیامبران بستگی به ظهور امام‌زمان(عج) و نور حقیقت در این امر تجلی پیدا می‌کند.

این مسئول بر لزوم برپایی جشن‌ها، آذین‌بندی تمام خیابان‌ها برای جشن‌های نیمه‌شعبان تاکید و تصریح کرد: هر کس به اندازه توان وجودی خود برای برپایی باشکوه جشن‌های نیمه شعبان قدم بردارد.

حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به شهادت تعدادی از رزمندگان مدافع‌حرم مازندران ادامه داد: شهدای مدافع حرم افتخار و آبروی جهان تشیع در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) هستند و دل امام‌زمان(عج) را شاد کردند.

وی با بیان این مطلب که مدافعان حرم پیروان حضرت عباس در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) هستند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم هستی خود را تقدیم کردند تا اهل‌بیت(ع) و ارزش‌ها باقی بماند، لذا ما نیز وظیفه حفظ و صیانت از این ارزش‌ها را به عهده داریم.

امام‌جمعه موقت بابل با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر 25‌ کربلا در طول دفاع‌مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) یادآور شد: شهدای مدافع حرم مازندران همانند دوران دفاع‌مقدس قهرمانانه‌ و مومنانه در دفاع از حرم آل‌الله افتخارآفرینی کردند و موجب افتخار ما هستند.

وی اضافه کرد: عشق و ارادت به سید‌وسالار شهیدان(ع) و اهل‌بیت(ع) نشان از استمرار فرهنگ عاشورا در دل جوانان این کشور دارد و این فرهنگ با تمام توان در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

حجت‌الاسلام شکریان همچنین با گرامیداشت روز جوان، به نقش جوانان در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جوانان سرمایه‌های اجتماعی جامعه ما هستند‌ و حضرت علی‌اکبر(ع) الگوی برجسته‌ای برای نسل جوان است.

وی با بیان این مطلب که بالندگی و پویایی جامعه در گروی پویایی جوانان است، خاطرنشان کرد: مسئولین اهتمام خود را برای رفع مشکلات جوانان به‌خصوص در دو حوزه اشتغال و ازدواج به کار بندند.

خطیب‌جمعه بابل در پایان با تاکید بر افزایش جمعیت کشور گفت: فرزندآوری یک مجاهدت بزرگ در این کشور است و در این راستا مسؤلان، سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را جدی بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها