ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات تا 24 روز دیگر پایان می یابد

دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی در مازندران گفت: 18 خرداد پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی در مازندران است.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴


خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضوی  اظهار کرد: از تمامی روزنامه‌نگاران،خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری و سایت‌ها دعوت می‌شود تا آثار خود را که از تاریخ 15 خرداد ماه 94 که به رشته تحریر درآورده‌اند به دبیرخانه جشنواره و یا به سایت pressfestival.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق اینترنت  ارسال کنند، افزود: تجلیل از فرهیختگان عرصه رسانه و ارتقای کیفیت آن و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها از اهداف جشنواره مطبوعات است.

دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی در مازندران بخش‌های جشنواره را گزارش، مقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه،عکس،طنز اجتماعی،طراحی و صفحه آرایی و کاریکاتور برشمرد و افزود: محور ویژه این جشنواره رسانه، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

مرتضوی با بیان اینکه هر متقاضی می‌تواند در دو بخش شرکت کند، تصریح کرد: این چهارمین جشنواره مطبوعات است که برگزار می‌شود و افراد می‌توانند در دو بخش و هر بخش سه اثر ارسال کنند.

وی آخرین مهلت آثار را 18 خرداد ماه امسال اعلام کرد و افزود: آثاری از سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مورد پذیرش قرار می‌گیرد که دارای مجوز باشند.

دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی در مازندران، محورهای این جشنواره را تببین کارکرد رسانه با نگاه منصفانه، ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی، مسجد و نماز، امر به معروف و نهی از منکر، میراث فرهنگی، حجاب و عفاف، کتاب و کتاب‌خوانی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، هنر و رسانه، محیط زیست، توسعه استانی و مصرف مدیریت نام برد و گفت: از آثار برگزیده 17مرداد ماه در روز خبرنگار تجلیل به عمل می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها