مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی شهدای مدافع حرم در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳



خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین زادگان در مراسم  تجلیل از جانبازان و ایثارگران و فرزندان شهدای استان اظهار داشت: این روزها شاهد هستیم که مازندران رنگ بوی شهادت و جهاد به خود گرفت و اسوه‌های استقامت تشییع شدند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی هزینه دادیم اما جهانیان دیدند رزمندگان ما سرافرازانه  پیروز میدان شدند و در این جنگ و جبهه مقاومت نیز قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

حسین زادگان گفت: عزت امروز را مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  تصریح کرد: معنویت عنصر سلامت اجتماعی جامعه است که باید به این امردقت و توجه  شود.

حسین زادگان گفت: فرزندان شهدا جانبازان و ایثار گران افتخار جامعه ما به خصوص دستگاه ورزش هستند و سال گذشته طبق سهمیه برخی از فرزندان شاهد مشغول به فعالیت در این اداره کل  جانبازان استخدام و برخی دیگر تبدیل وضعیت شدند.

وی افزود: امسال تمام مسابقات ورزشی به نام شهدا بوده و همچنین امسال مسابقات ورزشی شهدای مدافعان حرم نیز برگزار می‌شود.

تقویت فرهنگ ایثار در میادین ورزشی

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران مازندران نیز گت: هوای این روزهای استان مازندران تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است و عزیزانی که  به عنوان مستشار نظامی به سوریه رفتند  توسط تروریستهای تکفیری به  شهادت رسیدند.

عباسعلی رضایی گفت: درود می‌فرستیم  به روح پاک این شهدا که  کیلومترها دورتر می‌جنگند تا اینجا ما در امنیت و آسایش باشیم.

وی افزود: تجلیل و تکریم از ایثارگران و جانبازان مربوط به یک روز و یک تاریخ نیست بلکه درهمیشه ایام باید از این فرزندان و قهرمانان تقدیر کرد زیرا هر قدم و یا قلمی برداریم بازهم یک لحظه جای خالی پدرانشان را نمی توانیم برایشان پر کنیم.

در پایان مراسم از جانبازان، ایثارگران وفرزندان شهدای جامعه ورزش استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها