خبرهای داغ:
حاشیه‌های حضور هاشمی در قزوین؛

سيستم هاي نظامي و اطلاعاتي استان پاسوز تشريفات هاشمي

استاندار بهتر است به جاي سفر بي بركت هاشمي به قزوين ، ملزومات سفر رياست جمهوري را فراهم كند تا مردم مشكلات خودرا با وي در ميان بگذارند،
کد خبر: ۸۶۷۶۳۳۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حضورهاي  بي بركت در استان قزوين كه تنها بخشي از ظرفيت ها را در اختيار خود مي گيرد، باعث شده است كه مردم با خود فكر كنند كه يك شخص جز تحميل هزينه براي جمهوري اسلامي چه سودي دارد.

 با آمدن هاشمي رفسنجاني  به بهانه پيروزي اصلاح طلبان در مجلس دهم تريبوني براي  وي فراهم شد تا در جمع حاضرين اعلام شود: آقاي هاشمي سفري به گيلان داشتند و از ايشان خواهش كرديم يك ديداري با مردم قزوين داشته باشند.

پس از پايان مراسم اصلاح طلبان توزيع بيش از 7000 كارت دعوت  براي استقبال از هاشمي رفسنجاني بود،  كليه خبر نگاران مي بايست در اين مراسم تحت شديدترين  برنامه هاي اطلاعاتي و امنيتي قرار مي‌گرفتند و دوربين ها را يك روز قبل تحويل مي دادند و 48 ساعت پلمپ شده در اختيار نيروهاي امنيتي قرار مي گرفت، از اينكه هاشمي هميشه يك دشمن ساختگي و دروني دارد تا پيروزي هايش را با آن رقم بزند بر كسي پوشيده نيست، پس از اين مراحل طبق گفته  روابط عمومي استانداري، ليست تمام خبرنگاران حاضر در مراسم  همراه با مدارك شناسايي به اداره اطلاعات قزوين فرستاده شد تا توسط اين اداره مورد تاييد قرار گيرد.

سيستم هاي نظامي و اطلاعاتي استان پاسوز تشريفات هاشمي رفسنجاني

سپاه پاسداران به عنوان تيم حفاظتي هاشمي رفسنجاني اكثر نيروهاي اطلاعاتي خود را براي تامين امنيت بسيج كرده بود، نيروي انتظامي استان با پليس ضد شورش،يگان ويژه، فرماندهان عالي رتبه و گروه موتور سوران از دو كيلومتري ورودي و خروجي مسيرهاي منتهي به دانشگاه آزاد نيروهاي امنيتي در لباس شخصي و نظامي در حال  آماده باش بودند.

 راهنمايي و رانندگي استان با حضور چند برابري  خود در اتوبان و درون شهري اكثر ظرفيت خود را به كار گرفته بودند و لشكر 16 زرهي قزوين هم در آماده باش هميشگي قرار داشت، سفري كه ميليون‌ها تومان هزينه براي استان داشت و اين در حالي بود كه استان قزوين و كشور وقتي با كمبود بودجه  مواجه هستند، آقايان  جز براي  ريخت و پاش بيت المال و بازيهاي سياسي خود چه در سر دارند؟


                   سيستم هاي نظامي و اطلاعاتي استان پاسوز تشريفات هاشمي

وسايل نقليه كه در داخل پاركينك شماره 2 دانشگاه آزاد پارك شده بود با جرثقيل به پاركينك منتقل  تا پس از رفتن هاشمي خلق الله يك ماهي براي  آزاد كردن آن بدوند و بركات سفرتشريفاتي هاشمي رفسنجاني خير ببرند، سه روز دانشگاه تعطيل مي شود و علت آن را مرگ سه دانشجو بر اثر سانحه تصادف عنوان مي كنند.

                

تشريفات امنیتی هاشمي و دولت های گذشته

وقتي رييس جمهوردولت سابق كشورمان وارد  قزوين شد، به عنوان خبرنگار و يك شهروند توانستيم به راحتي با وی و وزرايش ديدار داشته باشيم.

 اما هاشمي رفسنجاني در يك سفر تشريفاتي،تمامي خبرنگاران به زير ذره بين تيم هاي اطلاعاتي و امنيتي جا خوش ميكنند و تعداد نيروهايي كه براي سفر هاشمي به قزوين در نظر گرفته شده بود براي امنيت 500.000 نفر  كافي بود، فتنه 88 كه هاشمي رفسنجاني از حاميان  آن  و در گيري و قتل و ترور  نيز در آن اتفاق افتاد و شهر 8 ميليون نفري تهران با تمام مكان هاي امنيتي آن در بحران فرو رفت، اين ميزان تجمع  و انباشت نيروهاي امنيتي نداشت، اما  آقازاده ها با كاروان تشريفاتي در  خيابان هاي قزوين در ايام قبل از انتخابات  هنر نمايي مي كردند.

هزينه تشريفات ممنوع!! استان ما مردمان فقيركم ندارد

                 سيستم هاي نظامي و اطلاعاتي استان پاسوز تشريفات هاشمي

 وقتي دعوت از انديشمندان جهان اسلام در تهران بود  و رهبر انقلاب و تمام مسئولين حضور داشتند، شهيد برهان الدين رباني از افغانستان براي سخنراني رهبر انقلاب آمدند اما هاشمي در سفري محرمانه  به قزوين آمدند و بهتر نبود اين بار هم محرمانه مي آمدند و هزينه بردوش استاني نگذارد كه بيش از چند هزارنفر كارگران استان ماه ها است كه حقوقي نگرفته‌اند و نان شبي ندارند كه حاصل همان نگاه اختصاصي سازي هاشمي رفسنجاني است.

 همه بدانيد پول‌هايي كه صرف سفرهاي بي هدف مي شود تا تشريفات ورود  برخي ها مشخص شود، گناه نا بخشودني است، اگر يك نفر در اين استان سر گرسنه بر بالين بگذارد بايد جواب خدا و شهدا و امام را بدهيد!! اگر يك خانواده به خاطر نداري نمي تواند درد نان آور خود را درمان كند بايد جواب خدا را بدهيد!!!اگر يك رزمنده ما در سوريه  به خاطر نداشتن پشتيباني مناسب  در تنگنا قرار گيرد  در قيامت تمام كم كاري هاي  ما و شما محاسبه خواهد شد! وقتي كودكان كار در اين شهر با سن كمتر از 10 سال به نا كجا اباد در اين برهوت نداري پيش مي روند بايد جواب خدا را بدهيد!!!

استاندار به جاي دعوت افرادغير موجه و صرف هزينه از جيب مردم استان،رييس جمهور را دعوت كند!!!!!
هرچند هاشمي رفسنجاني توسط شيخ قدرت عليخاني دعوت شده است، اما سوال اين است كه بدون موافقت استانداري و ساير نهادهاي امنيتي استان  كه زير مجموعه دولت هستند اين سفر ميسر نبود، استاندار بهتر است به جاي سفر بي بركت هاشمي به قزوين ، ملزومات سفر رياست جمهوري را فراهم كند تا مردم مشكلات خودرا  با وي در ميان بگذارند، قزوين هميشه مورد كم لطفي قرار گرفته است و در ديد سياسيون در رتبه انتهايي قرار دارد، و در ميزان بودجه نيز جز استانهاي خوب  به حساب نمي آيد، نمايندگان استان و استانداران دولت تدبير و اميد هيچگاه نتوانستند قزوين را در الويت سفرهاي استاني  رييس جمهوري قرار دهند، مسئوولين نبايد فقط حرف از حراست از بيت المال بزنند و عمل پاسداري از آن را به جا نياورند و خود نظاره گر باشند.ميزان هزينه سفر تشريفاتي هاشمي به قزوين و گيلان مي توانست بيش از چند برابر اتاق هايي است كه در دانشگاه آزادافتتاح كرد.

بازهم قصه ي عقيل و مرتضاست

آهن تفتيده ي شير خداست

نه فقط حرفي از آهن مانده است

 شمع بيت المال روشن مانده است.

اعتراض به حضور هاشمي درقزوين

پس از اينكه منتقدان و معترضان هاشمي به قزوين طي ابلاغيه اي توسط پيامك دعوت به تجمع نمودند به خاطرعدم موافقت فرمانداري ،طي  پيامكي ديگر اين تجمع لغو گرديد، اما عده اي جداي از اين فراخوان آمده بودند و با شعارهاي، الله اكبر و خامنه اي رهبر در جلوي دانشگاه آزاد تجمع نمودند، و با دست نوشته هايي اعتراض خود را به حضور هاشمي در قزوين اعلام داشتند.

در بين حاضرين يكي از طرفداران هاشمي قصد درگيري و خوراك تبليغاتي داشت كه با هوشياري نيروي انتظامي و تجمع كنندگان خنثي شد بسياري از خبرنگاران معتقد بودند در هيچ سفري به اندازه ، سفرهاي هاي هاشمي پر هزينه و امنيتي نبوده است، كه تمامي خبرنگاران از كانال  سيستم هاي امنيتي  زير ذره بين قرار گيرند.


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مدافع حرم
۱۱:۵۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
احسنت برشما بامتن شیواوگهربارتان خیلی عالی بود
پر بیننده ها