فرمانده سپاه تنگستان خبرداد

بازسازی عملیات بیت المقدس در تنگستان همزمان با سالروز فتح خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر عملیات غرور آفرین بیت المقدس در منطقه عمومی شهر اهرم بازسازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در نشست هماهنگی گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر گفت: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس تمام همت و تلاش خود را در راستای شناساندن این امداد غیبی الهی و حرکت خدایی رزمندگان در فتح خونین شهر به کار خواهیم بست که بازسازی این عملیات بخشی از آن خواهد بود.

وی گفت: زنده نگه داشتن ارزشها بخشی از عملکرد ما در سپاه است و ما برای اینکه نسل حاضر به گذشته خود افتخار کند باید اتفاقات و حوادث رخ داده در سالهای نه چندان دور را بازگو کنیم و به جوان امروز ایرانی منتقل کنیم.

ملاکی خاطر نشان کرد: گردانهای واکنش سریع و بسیجیان نگستانی در این عملیات باز سازی حضور خواهنمد داشت و به نوعی برنامه های جالبی برای بازدید عموم از این کار فرهنگی و رزمی تدارک دیده شده است.

وی افزود: گرامی داشت سوم خرداد پاسداشت خون شهدا و وجود جانبازان عزیز و سرافرازی است که دیروز در عرصه دفاع حضور جانانه به نمایش گذاشتند تا امروز ما در جامعه جهانی حضور فعال و تاثیر گذار داشته باشیم و همه اتفاقات خوب امروز حاصل رشادتها و فداکاریهای این عزیزان است.

ارسال نظرات