فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در راستای ایجاد امنیت پایدار خلیج فارس با استقرار سامانه‌های موشکی، پهپاد و شناورهای موشک‌انداز و اژدرافکن در خلیج فارس توانمندی نیروی دریایی سپاه افزوده شده است.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۱۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار علی رزمجو با بیان اینکه توانمندی نیروی دریایی سپاه هر روز افزون‌تر می‌شود اظهار داشت: اکنون سپاه قوی‌تر و قدرتمندتر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارد و اقتدار این نیرو روز افزون است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه متناسب با نوع تهدیدات دشمنان برنامه‌ریزی و طراحی می‌کند افزود: نیروی دریایی سپاه با داشتن اتاق فکر طراحی بهتر از گذشته همراه با تجهیزات مدرن و پیشرفته متناسب با نوع تهدیدات دردستور کار دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت پایدار با حضور مقتدرانه  سپاه در خلیج فارس حاکم است خاطر نشان کرد: قابلیت‌ها و توانمندی نیروی دریایی سپاه در سطح، زیر سطح و پروازی با استقرار انواع تجهیزات نظامی پیشرفته ارتقا یافته است.

رزمجو از استقرار شناورهای موشک‌انداز و اژدرافکن در خلیج فارس خبرداد و تصریح کرد: اکنون در راستای ایجاد امنیت پایدار خلیج فارس با استقرار سامانه‌های موشکی، پهپاد و شناورهای تندرو، موشک‌انداز و اژدر افکن و یگان‌های پروازی در خلیج فارس توانمندی نیروی دریایی سپاه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس، جزایر و سواحل اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی دارد گفت: اقتدار نیروی دریایی سپاه با داشتن توانمند بالا در آب‌های استراتژیک خلیج فارس، دریای عمان به ویژه تنگه هرمز این نیرو را شکست ناپذیر و امنیت پایدار در این آبراه مهم و استراتژیک حاکم کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: روزانه به توان بازدارندگی این نیرو در آب‌های خلیج فارس افزوده می‌شود.

ارسال نظرات