خبرهای داغ:
نشست روشنگری بصیرتی بسیج کارگری با موضوع «اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی» در شرکت تولید داروهای دامی شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، نشست روشنگری بصیرتی بسیج کارگری با موضوع «اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی» در شرکت تولید داروهای دامی شهرستان گرمسار با حضور کارگران بسیجی برگزار شد.

در اين نشست قاسمی اقتصاد دان و مسئول بخش اقتصادی هفته نامه صبح صادق اظهار داشت: مقاومت در مقابل تهدید‌های دشمن و تحریم ها،مقاومت در مقابل نوسانات ارزی و بلایای طبیعی از مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری 10 راهبرد اساسی برای اقتصاد مقاومتی مطرح کردند،افزود:تا کنون دولتمردان هیچ یک از راهبردر های رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نکرده اند.

قاسمی در ادامه به تعریف و تشریح چهار مؤلفه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت:یکی دیگر از نشانه های اقتصاد مقاومتی تولید انبوه در کشور است و هر کشوری بتواند میزان تولید را از نیاز کشور بیشتر کند در واقع موجب ثبات اقتصاد کشور خواهد شد.

وی همچنین تولید مواد مغذی از جمله گندم،گوشت،حبوبات،غلات و .... و همچنین تولید سوخت مانند بنزین و گازوئیل را از مهم ترین عوامل تقویت اقتصاد کشور دانست و خاطر نشان کرد: تأمین سوخت و غذا اقتصاد ایران را از درون مقاوم خواهد ساخت و در این راستا دولت نیز باید با جلوگیری از قاچاق کالا و واردات بی رویه مانع از صدمه زدن به تولید داخلی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها