خبرهای داغ:
ویسی:

دوست دارم دوباره در خوزستان باشم/شرایطم برای حضور در آسیا پذیرفته شود می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ساختار این تیم باید برای حضور در این رقابت‌های مهم قاره‌ای اصلاح شود و در صورتی که با این اصلاحات و تحولات موافقت و همکاری شود در این تیم ماندگار خواهم بود.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اهواز، عبدالله ویسی امشب پس از برگزاری جشن قهرمانی تیمش که در ورزشگاه غدیر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته‌های گذشته افراد زیادی برای نا‌امید کردن بازیکنان این تیم اقدام کردند و بر این باور بودند که این تیم سقوط خواهد کرد، ولی ما ‌بر این باور بودیم که باید در صدر باشیم.

وی با اشاره به قهرمانی خود در نیم فصل اول لیگ پانزدهم افزود: با تلاش خود توانستیم علاوه بر نیم فصل اول، در نیم فصل دوم نیز قهرمانی خود را کامل کرده و این موفقیت بزرگ را به مردم استان خوزستان تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه ما بدون حمایت مردم هیچ‌وقت به مقام قهرمانی نمی‌رسیدیم خاطرنشان کرد: جا دارد از تمام هواداران و مردم استان خوزستان که همواره حامی و دوست دار ما بوده‌اند تا به این مقام دست پیدا کنیم تشکر کنم.

ویسی در ادامه با اشاره به حضور فصل آینده در این تیم تصریح کرد: همواره اولویت‌های اول و دوم من کار کردن با این تیم در استان خودم است و برای ادامه کار نیازمند شرایط و همکاری‌هایی هستیم که در صورت رعایت شدن قطعا در این تیم خواهم ماند.

وی در پایان با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ساختار تیم باید برای حضور در این رقابت‌های مهم قاره‌ای اصلاح شود و در صورتی که با این اصلاحات و تحولات موافقت و همکاری شود در این تیم ماندگار خواهم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار