خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قزوین:

حمایت عربستان و آمریکا از گروهک‌های تروریستی داعش

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: عربستان، امریکا با ارائه سلاح‌های جدید و حمایت از گروهک ‌های تکفیری برای تصرف سوریه و همینطور اشغال خان طومان مراتب بی اعتمادی ملت‌ها را نسبت به آتس بس‌ها اعلام شده ایجاد کردند.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۳۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین با حضور در سپاه ناحیه شهرستان البرز برخی از مسائل تحولات منطقه و جهان را مورد بررسی قرار داد.

سید کاظم حسینی ضمن تسلیت شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای مدافع حرم خان طومان بیان کرد: به شهادت رساندن غیر منتظره رزمندگان مدافع در منطقه خان طومان بیانگر بی ثباتی وعده‌های دشمنان است و اینکه هیچ ضمانتی برای گفته‌های خود ندارند.

وی افزود: عربستان، امریکا با ارائه سلاح‌های جدید و حمایت از گروهک ‌های تکفیری برای تصرف سوریه و همینطور اشغال خان طومان مراتب بی اعتمادی ملت‌ها را نسبت به آتس بس‌ها اعلام شده ایجاد کردند.

وی افزود: خان طومان روستایی در منطقه "جبل سمعان" در استان حلب سوریه است، که این روستا در 10 کیلومتری جنوب غربی شهر حلب قرار دارد و خان طومان به دلیل نزدیکی به اتوبان حلب-دمشق از اهمیت راهبردی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: رزمندگان مدافع عزم خود را جزم کرده‌اند و برای بازپس گیری خان طومان  و آزاد سازی مناطق دیگر با استقامت در برابر گروهک‌ها مقاومت می‌کنند.

 

3001/پ10/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار