خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف وکارگری لارستان،نخبگان قشر اصناف وکارگری با فرمانده سپاه لارستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۹۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
 در این دیدار که جمعی از نخبگان و صاحبنظران قشر اصناف وجامعه کارگری حضور داشتند، فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن عرض خیرمقدم به حضار،محوریت سخنان خود را شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل قرار داد.
وی با اشاره به به فرمان آیت الله میرزای شیرازی مبنی بر تحریم توتون و تنباکو،تاثیر حکم ولی فقیه بر جامعه را تاثیری عظیم و بی بدیل برشمرد و از جامعه اصناف وکارگری،عمل به حکم ولی فقیه زمانه را مطالبه نمود.
جاهدی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی اذعان داشت و افزود: متاسفانه در حوزه شهرستان لار موضوع استفاده از کالاهای خارجی فراگیر شده است چون در بستر جامعه نتوانسته ایم فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را نهادینه کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:باید بحث فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالاهای داخلی را از بدنه بسیج شروع کرده و به تدریج در سطح جامعه گسترش دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان سخنان خود از همکاری مستمر قشر اصناف وکارگری در برنامه های ملی مذهبی همچون مراسم تشییع شهدای گمنام،اجلاس پیرغلامان،ستاد اربعین حسینی و... تقدیر و تشکر نمود.
در ابتدای این جلسه نیز برادر قوامی،رئیس خانه کارگران لارستان و ابراهیمی زاده، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت فرا رسیدن روز پاسدار را به فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و همکارانشان تبریک و تهنیت گفتند.

http://www.8pic.ir/images/pz763d21vjrcf7rwitmp.jpg

http://www.8pic.ir/images/70e6ihrrbqi53arro3ey.jpg

http://www.8pic.ir/images/37uy15b6d7ebzfagng3p.jpg

http://www.8pic.ir/images/ae5okyw8k63508ura1rs.jpg

http://www.8pic.ir/images/a58ni5k1jsij904kn21y.jpg

http://www.8pic.ir/images/nfe30jfo94wwdu3d4ccn.jpg

http://www.8pic.ir/images/75amdd4yrblk8kkktyqo.jpg
ارسال نظرات
پر بیننده ها