مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

دولت درباره رفتار دوگانه در برخورد با کانال های تلگرامی پاسخگو باشد

رضایی گفت: این برخورد دوگانه دولت در دستگیری مدیر کانال تلگرامی منتشر کننده تصاویر مینو خالقی و عدم برخورد با کانال های غیر اخلاقی جای تأسف دارد و دولت باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص دستگیری فوری منتشر کننده تصاویر مینو خالقی از سوی دولت گفت: این مسئله هم در سطح رسانه ها از جانب شخصیت های مختلف و هم از سوی دلسوزان، مسئولان فرهنگی و ائمه جمعه به آن پرداخته شد.

وی افزود: این یک سوال جدی است که دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و کسانی که در حوزه فضای مجازی دست داشته و فعالیت می کنند باید پاسخ جدی دهند، چراکه ابهامی است که همه را درگیر خود کرده است که به این راحتی با مدیر چنین کانالی برخورد شده و دستگیر می شود اما کانال های غیر اخلاقی بسیاری همچنان وجود داشته و به فعالیت های خود ادامه می دهند.

رضایی خاطر نشان کرد: نگاه دولت در زمینه های فرهنگی بیشتر نگاه تساهل و تسامحی است که در عرصه های مختلف گسترش یافته است و فقط در مواردی که بعد سیاسی و جناحی دارد و مربوط به حوزه خودش است ورود پیدا می کند؛ اما در بسیاری از مسائل دیگر که با فرهنگ اصیل اسلامی مخالفت داشته باشد با تساهل برخورد می کند؛ این برخورد دوگانه دولت در جمهوری اسلامی جای تأسف دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: همین نگاه دولت نه تنها در زمینه فضای مجازی بلکه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و هنری مانند نشر کتاب و موسیقی موج می زند که متاسفانه با وجود هشدارهای شدید مقام معظم رهبری که با عتاب نیز همراه بوده هیچ گونه واکنشی و تغییری از سوی مسئولان نشان داده نشده است.

رضایی در خاتمه تأکید کرد: این مسئله یک سوال جدی و به عنوان یک مطالبه عمومی است که دلسوزان، جوانان، بسیجیان و فعالان فرهنگی و مجازی از دولت دارند که دولت هم باید در این زمینه پاسخ روشنی دهد.

ارسال نظرات