مقام معظم رهبری درباه فرقه بهائیت می‌فرمایند: آنها نجس و دشمن دین و ایمانِ شما هستند. ایشان در پاسخ به استفتاء دیگری تأکید می‌کنند: از هرگونه معاشرت با این فرقه ضاله مضلّه، اجتناب نمایید.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایجاد ادیان و فرق ساختگی یکی از ترفندهای مرسوم دول استعمارگر برای به انحراف کشیدن جریان صحیح دینداری بوده است. در حقیقت هدف کلی این بوده که فرق دست‌ساز در نهایت جایگزین ادیان الهی شده و یا حداقل چهره ادیان الهی را مشوش سازند.

در مقوله مهدویت نیز قریب یکصد و پنجاه سال پیش با کمک و هدایت استعمار انگلیس، گروه دست‌سازی با نام و عنوان بابیت و بهائیت در کشور ما شکل گرفت.

با توجه به دیدار اخیر فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت،‌ حکم ارتباط با فرقه ضاله بهائیت از منظر مقام معظم رهبری در قالب پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

 

1. معاشرت و همنشینی و دست‌دادن دانش‏‌آموزان مسلمان با دانش‌آموزان پیرو فرقه گمراه بهائیت، اعم از این که دختر باشند یا پسر، مکلّف باشند یا غیر مکلّف، در داخل مدرسه یا خارج از آن، در دوران ابتدایی، متوسطه و پیش دانشگاهی، چه حکمی دارد؟

2. رفتار استادان و مربیان با دانش‌‏آموزانی که بهایی بودن خود را آشکار می‌‏کنند و یا یقین داریم که بهایی هستند، چگونه باید باشد؟

3. استفاده از وسایلی که همه دانش‌‏آموزان از آنها استفاده می‌‏کنند مانند شیر آب آشامیدنی، شیر توالت و آفتابه آن، صابون و مانند آن، با این که علم به مرطوب بودن دست و بدن داریم، چه حکمی دارد؟

پاسخ: همه پیروان فرقه گمراه بهائیت محکوم به نجاست هستند و در صورت تماس آنها با چیزى، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آنها، نسبت به امورى که مشروط به طهارت است، واجب است. ولى رفتار مدیران و معلمان و مربیان با دانش‌‏آموزان بهایى باید بر اساس مقررات قانونى و اخلاق اسلامى باشد.

 

* خواهشمندیم تکلیف مؤمنین را در برخورد با فرقه گمراه بهائیت و آثار حضور پیروان آن در میان جامعه اسلامی، بیان فرمایید.

همه مؤمنین باید با حیله‌‏ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیرى کنند.

 

* گاهی بعضی از پیروان فرقه گمراه بهائیت برای ما غذا یا چیز دیگری می‏‌آورند، آیا استفاده از آنها برای ما جایز است؟

 از هرگونه معاشرت با این فرقه ضاله مضلّه، اجتناب نمایید.

 

* بهائیان بسیاری در اینجا کنار ما زندگی می‏‌کنند که رفت و آمد زیادی در خانه‏‌های ما دارند. عده‏‌ای می‏‌گویند که بهایی‌‏ها نجس هستند و عده‏‌ای هم آنها را پاک می‌دانند. این گروه از بهایی‏‌ها اخلاق خوبی از خود آشکار می‏‌کنند، آیا آنها نجس هستند یا پاک؟

آنها نجس و دشمن دین و ایمانِ شما هستند، پس فرزندان عزیزم جداً از آنها بپرهیزید.

ارسال نظرات