مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

برگزاری بیش از ۱۸۰۰روز اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در سال 95

مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار خبر داد: برگزاری بیش از 1800روز اردوهای جهادی در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۸۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم برزویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی بیان داشت: در سال ۹۵ بیش از ۱۸۰۰روز اردوهای جهادی به صورات روزانه و در زمینه های کمک به محرومین ، جمع آوری محصول ،اجرای برنامه های فرهنگی و ویزیت رایگان در بخش های محروم انجام خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه علاوه بر اردوهای یک روزه جهادی گروه‌های جهادی در حال ساماندهی برای اعزام به مناطق محروم می باشند تاکید کرد: اردوهای هفته ای و ماهانه با هدف احداث پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و تولیدی در دستور کار قرار دارد.
 
مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار به اعزام گروه‌های خیرین جهت بازدید و سرکشی از مناطق محروم در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این بازدید ها و آشنایی خیرین با مشکلات و معضلات مناطق محروم برکاتی زیادی از جمله تامین نیازمندی های این مناطق را در پی داشته است.
 
برزویی همچنین به برخی از فعالیت های بسیج سازندگی در حوزه کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و افزود: ارائه تسهیلات برای راه اندازی مشاغلی از قبیل اسانس گیری، صنایع تبدیلی، روغن گیری و …نقش به سزایی در کاهش بیکاری جوانان و بسیجیان داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها