خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در جمع پاسداران این ناحیه با اشاره به میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به بیان ویژگی های پاسداران برجسته انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اگر شخصیت پاسداران موفق و برجسته را بررسی کنید 6 ویژگی مشترک در همه آنها خواهید دید.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۷۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، منفردی رابطه با خدا، رابطه با ولایت،رابطه با مسئولیت ،رابطه با مردم ،رابطه با خویشاوندان و رابطه با خود را از جمله این ویژگی ها برشمرد و گفت: اهمیت دادن به نماز اول وقت و ذکر خدا بر لب داشتن ،عشق به قرآن مجید و داشتن اخلاص در همه امور از مقدمات رابطه با خدا است.

وی با اشاره به زندگی شهیدان مهدی زین الدین ،حاج همت و  کلاهدوز افزود: این بزرگواران هم در زندگی شخصی و هم در میدان نبرد هیچگاه از خدا غافل نشدند و همیشه رابطه نزدیکگی با خدای متعال داشتند.

منفردی گفت: یک پاسدار باید رابطه ای صمیمانه با ائمه معصومین علیه السلام و ولی فقیه زمان داشته باشند.

وی با اشاره به جمله ای از شهید زین الدین گفت: شهید زین الدین در جایی گفته بود "آدم وقتی امام را می بیند تازه می فهمد اسلام یعنی چه".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان انجام وظیفه و مسئولیت پذیری را یکی دیگر از ویژگی های یک پاسدار عنوان کرد و گفت: در این راه نباید مشورت کردن ،نظم در امور ،قناعت و صرفه جویی را فراموش نکرد.

حجت الاسلام منفردی اطاعت از والدین،کمک به همسر،احترام به همسر،داشتن مهر پدری ،انفاق،گذشت و تواضع را از مصادیق رابطه با خویشاوندان و مردم بر شمرد.

وی همچنین مطالعه مداوم،مبارزه با نفس و ایثار را از نکات رابطه پاسدار با خودش عنوان کرد.

این مراسم با مولودی خوانی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها