خبرهای داغ:
استاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و موفقیت تمامی بسیجیان است

استاد دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جمع بسیجیان بیان کرد: با توجه به مسئولیت سنگین بسیجیان در راستای حفظ ارزش های انقلاب، بصیرت و اتحاد، پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و موفقیت تمامی بسیجیان است.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی و روشنگری سیاسی حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) با حضور فاطمه محمد بیگی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر فاطمه محمد بیگی در این مراسم با اشاره به فضیلت تقوا بیان کرد: آیات و روایات فراوانی در مورد تقوا در قران امده است.

وی گفت: تقوا در قرآن به معنای ترس و از خداوند می‌باشد و ما باید بتوانیم لباس تقوا را برتن نمائیم تا ترس از خداوند شامل حال ما نشود و در تمامی امورات خود با توکل برخدا ، تقوا و ایمان قوی زندگی کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه کسی که به خداوند قرب داشته باشد از صالحان می‌باشد، اظهار کرد: توکل برخدا یکی از پایه های رسیدن به معبود است چرا که تقوا و ایمان سبب عنایت مقام ویژه از سوی خداوند است.

وی در ادامه متذکر شد: برای رسیدن به عاقبت به خیری و رضایت خداوند باید تسلیم اوامر الهی باشیم و همچنان در راستای اتصال با خدا تلاش کنیم و در تمامی کارها اتصال قلبی با خدا و قرآن را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم.

محمد بیگی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: با توجه به مسئولیت سنگین بسیجیان در راستای حفظ ارزش های انقلاب، بصیرت و اتحاد، پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و موفقیت تمامی بسیجیان است.

 

1008/پ10/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها