قاسم جعفری در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان جلوی ممانعت از فعالیت های انقلابی در مدارس را بگیرند

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید به جای جواب های کلی، جلوی ممانعت از فعالیت های انقلابی از سوی برخی مسئولان در مدارس را بگیرند.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۱۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص مخالفت برخی مسئولان با فعایت های انقلابی دانش آموزان در مدارس گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید به جای جواب های کلی، با ممانعت از فعالیت های انقلابی از سوی برخی مسئولان در مدارس برخورد کنند.

وی با اشاره به تکرار بسیار زیاد واژه انقلابی بودن در کلام مقام معظم رهبری در سال های اخیرگفت: یک تیم کارشناسی دلسوز باید مأمور به شناسایی و کشف بخش هایی از مدارس که با فعالیت های انقلابی مخالفت و ممانعت می کنند شده و به دنبال ارائه راه حل باشند.

جعفری با بیان اینکه امسال سال اقدام و عمل است و حرف زدن به تنهایی معنایی ندارد تصریح کرد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید به صورت جدی وارد میدان شده و از مخالفت با اقدامات، جنبش و حرکت های انقلابی جلوگیری کنند.

وی در خصوص تأثیرات اقدامات ضد انقلابی در برخی مدارس از سوی مسئولان بر فضای علمی کشور خاطر نشان کرد: پایه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر انقلابی بودن است؛ وقتی با انقلابی بودن نظام مخالفت شود یعنی اصل نظام نباشد؛ یاری نکردن انقلاب نوعی خذلان حق است و کمک به باطل است که هرچه زودتر باید جلوی آن گرفته شود.

ارسال نظرات