خبرهای داغ:
استان فارس قریب به ۵۰ شهید را در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) تقدیم کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
همزمان با ایام مبارک ماه شعبان از همسران شهدای مدافع حرم در استان فارس تجلیل شد.

رجبعلی راهی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور عزیزمان در منطقه و جهان مدیون جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران و  صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز آن‌هاست، گفت: بزرگداشت شهيد به معنای تكريم تمام نيكي‌ها و ترويج روحيه ايثارگري در جامعه است و الگوسازي از شخصيت و سيره شهدا، تنها بخشي از وظائف جامعه نسبت به این بزرگواران است.

 وی افزود: امروز خانواده‌های معظم شهدا چون حضرت زینب(س) رسالتی مهم بر عهده دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایف این خانواده‌هاست.

 در ادامه این مراسم اعظم سالاری، همسر سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم نیز گفت: شهدا افرادی فروتن و به دور از تکبر بوده‌اند که همواره حیاتی عزتمند داشته و با جهاد در راه خدا، سعادت دنیوی و اخروی را برای خود برگزیدند.

 وی مدافعان حرم را مدافعان و فداییان اسلام ذکر کرد و گفت: امروزه هدف دشمنان تنها ضربه زدن به عراق و سوریه و کشورهای اسلامی نیست بلکه آن‌ها نیت ضربه زدن بر پیکره دین اسلام را دارند و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که در این کشورهای مسلمان‌نشین با دشمنان به مبارزه می‌پردازند از اسلام و انسانیت دفاع می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها