خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله(ع) شیراز:

" بصیرت " مهم‌ترین ویژگی یک پاسدار است

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بصیرت را مهم‌ترین ویژگی یک پاسدار دانست و افزود: پاسداران باید با داشتن بصیرت بدون تساهل و تسامح برای ایجاد امنیت کشور در صحنه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه در قانون اساسی وظایف مهمی برعهده سپاه گذاشته شده است، گفت: هدف از تشکیل سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب در تمامی عرصه‌هاست که طی این چندین سال به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه پاسداران به عنوان عضو اصلی این نهاد مقدس در حفظ و دفاع از انقلاب در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... هر زمانی که نظام احساس کند با تمام قوا در صحنه حاضر می‌شوند، گفت: پاسداران در نبرد سخت امروز و مبارزه با گروه‌های تکفیری در سوریه و همچنین در مناطق مرزی کشورمان نظیر زاهدان و حتی در جنگ نرم با تمامی امکانات و مقدورات جهت حفظ این نظام و انقلاب تمام قد ایستاده‌اند.

محبی‌پور، بصیرت را مهم‌ترین ویژگی یک پاسدار دانست و افزود: پاسداران باید با داشتن بصیرت بدون تساهل و تسامح برای ایجاد امنیت کشور در صحنه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این ناحیه از سپاه چندین برنامه گرامیداشت روز پاسدار پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی مقابل ناحیه ثارالله(ع) توسط حوزه بسیج اصناف و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و برگزاری جشن بزرگ روز پاسدار با شرکت پاسداران و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین برنامه میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها