خبرهای داغ:
مدیر هیأت‌های نوجوانان و نوجوانان عاشورایی سراسر کشور گفت: افزایش قدرت تاثیرگذاری جوانان انقلابی بر اطرافیان و ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان باید مورد توجه مدیران هیأت‌های مذهبی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان روز گذشته در مراسم اختتامیه سومین همایش سراسری مدیران هیأت‌های نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور که در سالن اجتماعات اردوگاه شاهد برگزار شد، با بیان اینکه حضور مدیران هیأت‌ها در این نشست‌ها سبب پیشبرد اهداف انقلاب می‌شود، اظهار کرد: خادمان هیأت رزمندگان اسلام استان قم طی دو هفته اخیر اقدامات لازم را برای میزبانی مناسب از حاضران این همایش انجام داده‌اند.

وی با اشاره به ارزش زیارت حضرت معصومه(س) در روایات ائمه اطهار(ع) اضافه کرد: امیدواریم حضور مدیران هیأت‌های نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور در قم بهانه‌ای برای توسل جستن از حضرت معصومه(س) و توکل به عنایت ایشان باشد.

مدیر هیأت‌های نوجوانان و نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان سراسر کشور خاطرنشان کرد: شیوه تربیت جوانان و نوجوانان در حوزه فکر، قلب و عمل بسیار پیچیده است به همین علت سربازان این عرصه باید از امدادهای الهی ائمه اطهار(ع) و راهنمایی‌های رهبر انقلاب اسلامی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط میان جریان‌های انقلاب باید بیشتر شود، تصریح کرد: افزایش قدرت تاثیرگذاری جوانان انقلابی بر اطرافیان و ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان باید مورد توجه مدیران هیأت‌های مذهبی قرار گیرد.

پناهیان مطرح کرد: حاضران در سومین همایش مدیران هیأت‌های نوجوان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور طی سه روز اخیر علاوه بر شرکت در نشست‌های تخصصی با محوریت‌های فرهنگی و بصیرتی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نیز حضور یافته‌اند.

وی بر یکسان‌سازی مطالبه‌های مردمی با خواسته‌های مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر نظام اسلامی می‌تواند در عرصه‌های مختلف مقابل اهداف مورد نظر کشورهای استکباری ایستادگی کند.

پناهیان حرکت جمعی را از لازمه‌های جبهه انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: حرکت‌های جمعی سبب رسیدن به اهداف مشترک در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران هیأت‌های عاشورایی باید تهدیدهای فرهنگی منطقه خود را بررسی کنند، اضافه کرد: ورود به فضای مجازی و گرایش این فضاها به سمت ترویج آموزه‌های انقلاب باید در اولویت مدیران هیأت‌های مذهبی قرار گیرد.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه مدیران هیأت‌های مذهبی باید شخصیت‌های دارای ویژگی‌های لازم را برای پذیرش مسؤولیت‌های مختلف انتخاب کنند، مطرح کرد: جوانان و نوجوانان زیبایی زندگی بشر هستند که باید در برخورد با این افراد نکات تربیتی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم.
ارسال نظرات