خطیب جمعه آبدانان گفت: از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان ،به جوانان به معنی حقیقی کم لطفی شده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۷۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آبدانان خبر،حجت الاسلام"حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز لغو امتیاز توتون و تنباکو به فتوای مرجع بصیر شیعیان میرزای شیرازی ، گفت: در این مسئله فقط بحث اقتصادی نبود بلکه انگلیسی ها در تمام وجوهات در ایران دخالت می کردند و به صورت کلی مسئله اصلی نفوذ فرهنگی انگلیس در جامعه آنروز بود.

وی گفت: این مسئله روشن کننده دو مسئله مهم بود ، یکی اینکه دوران قاجار دوران خیانت به مملکت بود و دوم وجود مرجعیت بصیر که کشور را از خطر بزرگی نجات داد.

حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به "یوم النکبه" ،سالروز تأسیس رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی گفت: همه مشکلات منطقه از دامن رژیم صهیونیستی است و تا وقتی این غده سرطانی از بین نرود مشکلات همچنان ادامه دارد .

وی بیان کرد: حمایت آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی متأسفانه مزید موجودیت رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه آبدانان ضمن تبریک سالروز میلاد بابرکت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، گفت: از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان ،به جوانان به معنی حقیقی کم لطفی شده است.

حجت الاسلام حاجیلری گفت: براساس شنیده ها مسئولین استانی اعلام کرده اند در هفته جوان 60 برنامه تدارک دیده اند، اثر این برنامه ها در کجاست؟ نتیجه اش کجاست؟ امروز معضل بزرگ کشور بیکاری جوانان است!

امام جمعه آبدانان گفت: از وزارت ورزش و جوانان فقط رسیدگی به امر ورزش انتظار نیست بلکه رسیدگی به مشکلات جوانان از اهم موضوعاتی است که باید به آنها رسیدگی شود.

وی گفت: در استان وشهرستان نیز کم لطفی های زیادی به موضوع جوانان شده است و ما گلمندی بسیار زیادی نسبت به این موضوع داریم .

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به تحولات سوریه اظهار کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علاقمند هستند که وضعیت منطقه و کشورهایی مانند سوریه و عراق به شکل کنونی بماند و درگیریها ادامه یابد،چون در غیر اینصورت ماهیت و امنیت رژیم صهیونیستی به خطر می افتد.

وی با اشاره به کارشکنی مسئولین حج عربستان سعودی گفت: بی لیاقتی آل سعود باعث شده است که تا کنون به گفته مسئولین حج و زیارت به خطوط قرمز برنامه ریزی های حج برسیم.

امام جمعه آبدانان ضمن تشکر از نماینده کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی و قدردانی از زحمات 4 ساله ایشان ، اظهار کرد: به منتخب مردم در حوزه جنوب تبریک می گویم و از خداوند منان توفیق ایشان را در راه خدمت به مردم مسألت دارم.

حجت الاسلام حاجیلری بیان کرد: نماینده منتخب و رأی دهندگان باید با همدلی و همزبانی کارها را پیش ببرند .
وی بیان کرد: نماینده منتخب در حقیقت نماینده همه مردم است و باید تلاش کند با همت و پشتکار مشکلات مردم را پیگیری نماید.
خطیب جمعه آبدانان با اشاره به مشکلات این شهرستان ، گفت:یکی از پروژه های مهم منطقه و شهرستان آبدانان تونل کبیرکوه است که برای توسعه حوزه جنوب استان ایلام پراهمیت است.
وی اظهار کرد: توسعه راههای استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در حوزه جنوب دچار اشکالاتی است.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به پروژه ساخت مسجد جامعه آبدانان گفت: مسجد جامع و 35 مسجد دیگر در شهرستان آبدانان نیازمند مساعدت و همکاری هستند ، همچنین مخابرات آبدانان نیز که در زمان زلزله دو سال گذشته تخریب شده است هنوز به همان وضعیت باقی مانده و نیازمند مساعدت است.
امام جمعه آبدانان با اشاره به کمبودهای بهداشتی شهرستان آبدانان گفت: شهرستان آبدانان دچار کمبودهای فراوانی در بخش بهداشت و درمان است که امیدواریم نماینده منتخب نسبت به پیگیری و رفع این محرومیت ها همت خود را به منصه طهور بگذارد.


ارسال نظرات