خبرهای داغ:
امام‌جمعه جهرم خواستار شد

اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط خیران به جوانان جهرمی

خطیب جمعه جهرم گفت: امروز بسیاری از مشاغل کوچک برای راه‌اندازی به 10 تا 15 میلیون تومان نیاز دارد که می‌شود در این مورد از ظرفیت خیران و قرض‌الحسنه‌های سطح این شهرستان استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۷۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

آیت‌الله لطف‌الله دژکام  با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: جوان شیعه باید از جوان امام حسین(ع) الگو بگیرد تا بتواند جامعه را هر روز اسلامی‌تر کند همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند جوانان خود را تهذیب کنند تا به درد اسلام بخورند.

وی افزود: قیمت جوان ایرانی امروز بسیار است و خدمت به اسلام ارزش او را دوچندان می‌کند و جوان ما نباید بنده پول و مقام شود و باید او را به سمت تربیت صحیح اسلامی رهنمون و اهمیت نماز را به او گوشزد کنیم.

دژکام در مورد اهمیت اشتغال جوانان گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین وظایف دولت اسلامی ایجاد اشتغال برای نسل جوان است و مسؤولان شهرستان جهرم از دست روی دست گذاشتن خود را رها کنند و به فکر اشتغال جوانان باشند تا ‌آنان امید به آینده داشته باشند و اگر چنین کردند مدیر جهادی خواهند بود.

خطیب جمعه جهرم در مورد ازدواج جوانان نیز اظهار داشت: بالا رفتن سن ازدواج در جامعه نیز خطرات خود را دارد که این موضوع نیز با اشتغال جوان ایرانی ارتباط مستقیم دارد و باعث ایجاد انگیزه در او می‌شود.

دژکام خواستار اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط خیران و صندوق‌های قرضه‌الحسنه‌ سطح این شهرستان به جوانان شد و بیان داشت: امروز بسیاری از مشاغل کوچک برای راه‌اندازی به 10 تا 15 میلیون تومان نیاز دارد که می‌شود در این مورد از ظرفیت خیران و قرض‌الحسنه‌های سطح این شهرستان استفاده کرد و همگان بدانند کار خیری بالاتر از دوری جوانان از فساد و ترغیب آن‌ها به ازدواج وجود ندارد و خیران در این امر از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی در پایان به ‌روز جهانی جمعیت نیز اشاره کرد و افزود: امروز جمعیت هر کشوری ارتباط مستقیم با قدرت ملی آن کشور دارد و باید حواسمان باشد نسل شیعه ایرانی روزبه‌روز افزایش پیدا کند و مسؤولان نیز هرچه توان دارند باید در محقق شدن این امر به‌کار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار