امام جمعه دره شهر گفت: رجوع به استعدادهاي خودمان در جهت شعار سال رهبر انقلاب باعث شکست فتنه ها و تحریمهای استکبار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیمره خبر ،حجت الاسلام"محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان برای رسیدگی و رفع مشکلات ورزش و جوانان صورت گرفت اما این سازمان بر خلاف اسمش بجای رسیدگی به جوانان عملا فقط به دنبال ورزش است.

وی اظهار کرد: استان ایلام خلاف دیگر استانهای کشور به دلیل نبود اعتبار کافی و امکانات در زمینه رفع مشکل جوانان و ورزش همچنان محروم مانده است.

قنبر بیگی افزود: از وزرات ورزش انتظار می رود با استفاده از جوانان در کادر اداری خود به رفع مشکلات انها کمک کند.

وی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و یادآورشد: برخی دولتيها معتقدند اگر ثمرات برجام را بازگو کنند کسانی برجام را بی تاثیر می دانند شرمنده و خجالت زده مردم خواهند شد .

خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه امیدواریم برجام اینگونه باشد، تصریح کرد: اگر موفقيتي كسب شود موجب سر افرازی دولت ونظام است، پس دولت ثمرات برجام را برای مردم بازگو کند.

وی در ادامه ب خطاب به کسانی که به دنبال فراموش کردن جنایات امریکا و اشاعه تفکر خیر خواهی این کشور برای مردم ایران هستند، گفت: یکی از ثمرات مهم برجام اين بود كه ملت ايران فهميد آمريكا همان کشور جهانخوار، مستكبر، رذل، زياده خواه و بي منطق گذشته است و این ثمره ارزشمندی برای انهایی است که دم از تغییر رفتار این کشور می زدند.

حجت الاسلام قنبر بیگی افزود: سخنان رئیس بانک مرکزی مبنی بر بی اثر بودن برجام نشان می دهد توقع نیکی، خیرخواهی و کمک از طرف دشمن کار عبث و بیهوده ای است.

وی با بیان اینکه با برجام و نگاه کردن به دست امریکا مشکلات کشورحل نمی شود، یادآورشد: رجوع به استعدادهاي خودمان در جهت شعار سال رهبر انقلاب باعث شکست فتنه ها و تحریمهای استکبار خواهد شد.

امام جمعه دره شهر در ادامه با اشاره افزایش به نزاعهای خونین در این شهرستان گفت: اميدواريم كه نيروی انتظامي، دادستان و رئيس دادگستري بيش ازگذشته وبه شدت با اين اخلال گرها برخورد كنند تا دوباره امنيت به شهرستان برگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار