در گفت‌وگوی سید مرتضی حسینی با «بسیج» مطرح شد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در قضیه خانم خالقی ابتدا باید آقای رئیس جمهور مواخذه قرار بگیرد که چرا بر خلاف قانون، خانم خالقی را به جمع منتخبین مجلس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۵۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به بازداشت مدیر کانال انتشاردهنده تصاویر منتسب به مینو خالقی گفت: نگاه دولتمردان ما در خیلی از مسائل سیاسی است چون این گونه رفتارهای سیاسی، در جامعه دارای مشتری است لذا دولتمردان به دنبال جلب نظر این روشنفکرانی هستند که مروج بی بندوباری هستند.

حسینی با اشاره به دوگانگی رفتار مسئولین در قبال کسانی که در فضای مجازی به مقدسات و نظام توهین می کنند و منتشرکننده تصاویر خانم خالقی، خاطر نشان کرد: اگر افترا گناه است پس آنجایی که به نظام توهین می شود که گناه بزرگتری است پس چرا مسئولین، دوگانه برخورد می کنند؟ اینجا مشخص می شود که آنها به دنبال جلب نظر روشنفکران هستند و بس.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آقای روحانی به خاطر دعوت خانم خالقی در جمع منتخبین مجلس دهم باید از مردم عذرخواهی کند؛ آقای روحانی با آرای کم و با همین قانون رئیس جمهور شده است و هنگامی که قانون، خانم مینو خالقی را رد کرده است، وی نباید از ایشان به عنوان نماینده مجلس یاد کند و او را به جمع منتخبین مردم دعوت نماید.

حسینی تاکید کرد: در قضیه خانم خالقی ابتدا باید آقای رئیس جمهور مواخذه قرار بگیرد که چرا بر خلاف قانون، خانم خالقی را به جمع منتخبین مجلس دعوت کرد.
ارسال نظرات