خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین درجمع بسیجیان سپاه مهاباد :
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در مهاباد با حضور فرمانده سپاه مهاباد و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستانی در پادگان شهید امینی گوک تپه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۳۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این رزمایش سردار دلاور رنجبرزاده فرمانده قرارگاه عملیاتی امام سجاد(ع) گفت: رزمایش الی بیت المقدس مهاباد با آموزش های لازم جهت ارتقاء آمادگی رزمی برای برادران بسیجی در کلاس های مختلف برگزار شد.

وی در ادامه افزود: رزمایش گردان بیت المقدس شهرستان مهاباد هم با حضور گردانهای بیت المقدس و هم ستاد بحران شهرستان در دو مرحله برگزار شد.

در ادامه رزمایش سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما کار بزرگی کردیم کاری که تمام دنیا انگشت به دهن ماند و آن سرنگونی نظام وابسته به جبهه غرب و شرق بود ما اگر نگاهی به چهل سال قبل بیندازیم می بینیم آن موقع دنیا در دست دو ابر قدرت شرق و غرب بود ابر قدرت غرب به سرکردگی آمریکا و ابر قدرت شرق به سرکردگی شوروی و این دو کشور تمام کشورهای دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند.

وی ادامه داد: اگر کشوری می خواست مستقل باشد می بایست از بنگاه شوروی جدا شود شوروی هم ترجیح میداد او را به سوی جبهه غرب بکشاند و متقابلا اگر کشوری می خواست از یوغ آمریکا جدا شود او را هل میداد به جبهه اروپای شرق و متاسفانه هیچ کشوری اجازه هیچ گونه استقلال نداشت و کشور ما هم مستثنی از این نبود ولی با توکل برخدا و پیروی از ولایت توانستیم این نظام وابسته را از بین ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: هرکسی علیه ظلم قیام کند ما به آن کمک میکنیم و هر جا و هر زمانی که لازم باشد به دستور فرماندهی معظم کل قوا بدون کوچکترین ترس و واهمه جواب دندان شکنی را به دشمنانی که دست از پا خطا کنند خواهیم داد.

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه از نیروهای مستقر در صبحگاه توسط سردار سیف و هیات همراه سان دیده شد وبه مقام شامخ شهدای بومی منطقه ادای احترام شدو بعد از سخنرانی سردار سیف، اجرای مانور دفاع از کوی و برزن و امداد ونجات توسط دو گردان بیت المقدس این سپاه انجام شد.

ارسال نظرات