خطیب جمعه شهرستان رشتخوار بیان داشت: امروز جاهلیت از بین نرفته، جاهلیت تنها بی‌سوادی نیست، گرفتار شدن در دام های شیطانی خود یک جاهلیت مدرن است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۲۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام مهدی بهرمند در جمع با شکوه نمازگزاران و بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان در مسجد علی ابن ابی طالب رشتخوار با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: وقتی که اسم امام حسین (ع) برده می شود یعنی ظلم ستیزی، یعنی مبارزه با ظالم، یعنی زیر بار ظلم نرفتن و از تهدید دشمن نترسیدن و به هیچ قیمتی از هدف خود دست نکشیدن است.

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع)  و روز جانباز گفت: روز جانباز یعنی دفاع از اسلام، دفاع از امامت و ولایت حتی بدون دست، یعنی دست از ایمان برنداشتن حتی اگر دو دست خود را در این راه دین از دست دادن.

امام جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه با تبریک ولادت امام سجاد(ع) و تبریک ولادت حضرت علی اکبر روز جوان اظهار داشت: جوان یعنی مظهر امید یک کشور، جوانان کشور ما در تاریخ نمونه هستند، جوانان و نوجوانانی که در دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ چیزی  نترسیدند و در ادامه نیز نخواهد ترسید.

وی در ادامه افزود: دشمن بیشترین ضربه ای که امروز می خواهد وارد کند بر جوانان است، دشمن در بحث جنگ های نرم و فضای مجازی در حال برنامه ریزی است و میخواهد جوانان را زمین گیر کند، جوانان و نوجوانان باید بسیار دقیق باشند و از این دام های شیطانی پرهیز کنند.

خطیب جمعه رشتخوار در ادامه با تبریک پیشاپیش ولادت امام زمان و نزدیک شدن به نیمه شعبان نیز یاداور شد: شباهت ظهور یعنی مخالفت و یعنی پایان عصر جاهلیت مدرن، امروز جاهلیت از بین نرفته، جاهلیت تنها بی سوادی نیست، گرفتار شدن در دام های شیطانی خود یک جاهلیت مدرن است.

وی در ادامه اذعان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم همه گفتند سازمان ملل حقوق بشر آمد پس آرامش از این بعد خواهیم داشت، اما امروز بیش از ۲۳ میلیون نفر آدم کشته شدند، آیا این همان جاهلیت نیست، سالانه استعمار نوین به سرکردگی آمریکا حتی تا یک تریلیون دلار صرف جنگ افزاری می کند، شاید درصد دخترانی که در زمان جاهلیت زنده بگور میشدند به یک درصد سقط جنین امروز در کشورهایی مثل امریکا نرسند، آیا جاهلیت غیر از این است.

وی همچنین در ادامه افزود: حضور امام زمان (عج) خط بطلانی است و نابود کننده جاهلیت مدرن است.

حجت الاسلام مهدی بهرمند در پایان با اشاره به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: اقتصاد مقاومتی امروز آنگونه که باید به آن عمل بشود نیست، ما کشوری هستیم که در بحث بهداشت دارو، بحث کشاورزی، معادن و … بحث نیروی جوان در منظقه رقیب نداریم چرا با این همه سرمایه که داریم این همه مشکلات در زمینه اقتصاد مقاوتی داشته باشیم باید بک اقدام و عمل همگانی صورت بپذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها