رزمایش الی بیت المقدس با حضور جمع کثیری از بسیجیان در شهرستان رشتخوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۱۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدارعلی یعقوبیان فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس امروز در جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین شهرستان رشتخوار اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما وظیفه داریم همیشه آمادگی خود را در تمامی حوزه ها خصوصا آمادگی توان رزمی حفظ نماییم تا اگر خدای ناخواسته دشمنان خواسته باشند مشکلی برای اسلام و انقلاب به وجود آورند با آمادگی کامل با آنها به مقابله بپردازیم.

وی در ادامه افزود: بسیج همیشه از تمامی امتحانات و آزمایشات سربلند بیرون آمده و همیشه حافظ انقلاب بوده و خواهد بود باید این را بپذیریم گه غایت و هدف دشمن همیشه دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

یعقوبیان در ادامه به وظایف بسیج و بسیجی در تمامی عرصه ها اشاره کرد و یاداور شد: وظیفه بسیج و بسیجی علاوه بر حفظ آمادگی دفاعی در برابر هر گونه تهدید سخت نظامی آمادگی و مقابله در برابر حملات نرم دشمن و هجوم فرهنگی از سوی بیگانگان است.

وی در پایان تصریح کرد: باید قدردان بسیج و بسیجی بود که بدون هیچ چشم داشتی در تمامی زمینه ها در جهت حفظ و حراست از نهال انقلاب کوشا بوده و از هیج تلاشی نیز در این زمینه دریغ نکرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها