فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: امروز اگر کسی از گفتن حرف و عمل انقلابی پرهیز می‌کند، آن شخص دیگر انقلابی نیست.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری امروز در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: تفکر و نگاه انقلابی حرفش این است که با حضور و پشتوانه مردم باید در برابر جبهه استکبار ایستاد و بنا نیست آمریکا به ما دیکته کند که چه نیاز داریم یا نه، بنابراین باید با روحیه انقلابی با دشمن مقتدرانه مقابله کرد.

وی ادامه داد: نگاه غیر انقلابی برخی ها در کشور می گوید که آمریکا اگر از برخی مسائل داخل کشور از جمله توان دفاعی و موشکی ما ناراحت است، ما باید طوری مسائل را تنظیم کنیم که به آنها برنخورد، این همان نگاه غیر انقلابی است.

سردار نظری روحیه انقلابی را معطوف به همه عرصه های نظام دانست و گفت: بعنوان مثال این نگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه کالا و مصرف اجناس داخلی محقق می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) در خراسان رضوی اذعان کرد: امروز اگر کسی از گفتن حرف و عمل انقلابی پرهیز می کند، آن شخص دیگر انقلابی نیست، بنابراین باید شرایط را بسنجیم و ببینیم که افراد چه مواضع و عملی را از خود بروز می دهند و آن را با نگاه انقلابی مطابقت دهیم.

وی هدف اصلی دشمن را سلطه پذیری ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: جبهه استکبار به این نتجیه رسیده تا زمانی که روحیه انقلابی برملت ایران حاکم باشد به اهداف خود نمی رسد، لذا بنا دارد تا دنیای بدون آخرت و معیشت بی عزت را بر ما تحمیل کند و ملت ایران، عزت و استقلال و همچنین اثرگذاری خود در جهان را به دست فراموشی بسپارد، اما باز هم از همین مردم آسیب خورده است.

نظری خاطر نشان کرد: امروز آمادگی و حضور بسیج و نیروهای مسلح باعث شده تا دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله نظامی را به خود ندهد و برای انحراف و نابودی انقلاب اسلامی از صحنه هایی همچون؛ جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی وارد عمل شود.

وی بیان کرد: گاهی صحنه هایی در منطقه رخ می دهد و اقتدار بسیج و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیگانگان را حیرت زده می کند، لذا آنها پی به این اقتدار بردند و اجازه هیچگونه جسارت نظامی را بر علیه کشور نخواهند داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: امروز هر کس که با تفکر جبهه استکبار در تعارض باشد در کنار انقلاب اسلامی ایران و جنبش های آزادیخواه جهان قرار گرفته ، زیرا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال و نابودی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها