خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر:

نمایندگان با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نزدیک بودن آغاز به کار مجلس دهم گفت: دو نماینده منتخب ملایر با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه و ملایر همچون مشکلات اقتصادی فرهنگی و اشتغال جوانان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۹۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
نمایندگان با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان اظهار داشت: همه مردم در سایه معرفت و محبت به اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) با برگزاری جشن این عید بزرگ را گرامی بدارند.

وی با اشاره به عظمت شب نیمه شعبان بیان کرد: پس از شب های قدر، شب نیمه شعبان دارای عظمت فراوانی بوده و احیا در این شب بسیار سفارش شده است .

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مهمترین ویژگی منتظر امام زمان (عج) گفت: منتظر واقعی کسی است که هم در ظاهر و هم در باطن انتظار مهدی موعود(عج) را داشته باشد و فقط منتظر ظاهری بودن کافی نیست.

وی گفت: در شب نیمه شعبان همزمان با سراسر کشور مراسم احیاء در مسجد جامع ملایر برگزار شده و عصر روز نیمه شعبان نیز پیاده روی منتظران ظهور برگزار خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به نامگذاری سوم شعبان با نام روز پاسدار اظهار داشت: سوم شعبان همزمان با سالروز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) به پاس پاسداری ایشان در راه حفظ و حراست از اسلام به نام روز پاسدار نام گذاری شده است.

وی گفت: کسی که دوست دار امام حسین(ع) است باید در رفتار و کردار خود نیز این دوست داری را نشان دهد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: امام حسین(ع) برای پاسداری از دین اسلام رسالت و نبوت و استمرار امامت جان و همه عزیزان خود را فدا کرد.

وی گفت: محبت از معرفت آمده و کسی که دوست دار اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) است باید از فرمایشات این بزرگان اطاعت و از گناه دوری کند.

فاضلیان با اشاره به نزدیک بودن آغاز به کار مجلس دهم بیان کرد: دو نماینده منتخب ملایر با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه و ملایر همچون مشکلات اقتصادی فرهنگی و اشتغال جوانان تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز فتوای میرزای شیرازی و قیام تنباکو بیان کرد: یک عالم شیعه با یک فتوا حکومت استکبار را در هم کوبیده و کشور را از زیر بار زور انگلیس نجات داد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: رهبران شیعه از آن زمان تاکنون همگی در برابر استکبار ایستاده و امام خمینی(ره) همچون سایر مراجع تقلید سبب از بین بردن حکومت مستکیرین در کشور شد.

وی گفت: امروز نیز رهبران شیعه، مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و سیدحسن نصرالله در ایران، عراق و لبنان نهضت مبارزه با استکبار را ادامه داده و این نهضت تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.

فاضلیان با اشاره به روز نکبت همزمان با اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی اسرائیل در 26 اردیبهشت بیان کرد: از آن روز تاکنون اسرائیل در حال ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین بوده و مردم فلسطین این روز را با نام روز نکبت نامگذاری کرده اند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان ما بوده و جوانان باید توجه داشته باشند که ایام جوانی خود را در راه درست و در راه اهل بیت(ع) و قرآن صرف کنند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از ماهواره برای از بین بردن خانواده ها بیان کرد: از بین بردن عفت و حیا در بین خانواده ها از مهمترین اهداف این دجالواره‌ها هستند.

وی افزود: جوانان باید بسیار مراقب باشند چراکه هدف اصلی دشمنان به فساد کشیدن جوانان بوده و بهترین راه مقابله در این جنگ تقوای الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات