امام جمعه موقت کوهبنان:

باید زمینه نابودی صهیونیست‌ها را فراهم کنیم

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: باید زمینه محو و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را رقم بزنیم و خواب راحت را از چشمان آنان بگیریم.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان اظهار داشت: باید در همه احوال انسان تقوای الهی پیشه کند و از جمله موارد تقوا این است که دائما به یاد حضرت ولی عصر (عج) باشیم و شب و روز برای فرج و ظهورش دعا کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در ماه‌های شریف و باعظمتی قرار داریم که باید با توکل و توسل از برکات این ایام بهترین و بیشترین بهره‌ها را ببریم.

وی با اشاره به ولادت باسعادت سومین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام حسین (ع) گفت: چه‌قدر مقام و منزلت شهید در درگاه خداوند زیاد است که پس از گذشت یک‌هزار و 300 سال هنوز هم عاشقان و ارادتمندان وجودش پروانه‌وار حرمش را زیارت می‌کنند.

موسوی ادامه داد: قمر بنی‌هاشم انسان بی‌نظیری و از شجاع‌ترین و قوی‌ترین فرزندان ام‌البنین بود، رزمنده شجاع و دلاوری که در رکاب مولایشان ماند تا اینکه در کمال وفا و شجاعت به شهادت رسید.

وی یادآور شد: سیدالساجدین شخصیت باعظمتی داشتند که در تمام مدت اسارت زیر غل و زنجیر دشمنان بود اما در مجلس شام به گونه‌ای خطبه خواند که طومار حکومت وقت را در هم پیچید.

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: رژیم صهیونیستی این غده سرطانی تا زمانی که در منطقه باشد دنیای اسلام آرام نمی‌گیرد لذا اگر بخواهیم آزاد باشیم باید زمینه محو و نابودی این رژیم جعلی را رقم بزنیم و خواب راحت را از چشمان آنان بگیریم.

ارسال نظرات