امام جمعه شهربابک گفت: امروز همه موظف هستند به نسل جوان اهمیت داده و از ظرفیت بسیار خوب آنها استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهربابک به فضائل حضرت علی اکبر(ع) اشاره و اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) در ویژگی‌های اخلاقی شبیه جدش رسول‌الله (ص) بود.

امام جمعه شهربابک بیان کرد: فرزند رشید امام حسین (ع) در زندگی‌اش ملایم و خوش اخلاق و از نظر اصالت فکری و دینی و روحی چنان بود که از حاکمان غاصب هیچ هراسی نداشت و در میدان جنگ رزمنده‌ای سلحشور، شجاع، نیرومند و پرتوان بود.

منتظری با تبریک روز جوان افزود: امروز همه موظف هستند به نسل جوان اهمیت داده و از ظرفیت بسیار خوب آنها استفاده و روحیه شجاعت و شهامت و هویت دینی و ملی جوانان را تقویت کنند.

وی بیان کرد: ائمه جماعات، هیءت امنا و متولیان مساجد و کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج واقع در مساجد باید جوانان را که زینت دهنده فضای مساجد هستند در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها دخالت دهند.

امام جمعه شهربابک به خطرات فضاهای مجازی و اینترنت اشاره و عنوان کرد: هدف دشمن تغییر زندگی و سبک اسلامی و در هم شکستن باورها و ارزش‌هایی مانند حجاب و حیا در میان بانوان و دختران جوان است که در این‌صورت می‌توانند هویت دینی و ملی را از آنها گرفته و به‌راحتی نسل‌های بعدی را استحاله کنند.

منتظری به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جوانان مؤمن و متعهد با حضور فعال در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنند.

ارسال نظرات