امام جمعه سیرجان گفت: نتیجه حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در کرمان باید رفع مشکلات مردم و رسیدگی به موانع در رسیدن به اجرایی شدن طرح‌های عمرانی و اقتصادی باشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: حضور رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت را به فال نیک می‌گیریم و نتیجه این حضور باید رفع مشکلات مردم و رسیدگی به موانع در رسیدن به اجرایی شدن طرح‌های عمرانی و اقتصادی باشد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: تکمیل و اتمام حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، اتمام بیمارستان دولتی، اتمام بزرگراه سیرجان تا بندرعباس، اجرایی شدن طرح فاضلاب شهری، رفع کمبود آب شرب، کشاورزی و صنعت و اشتغال و مسکن جوانان از جمله درخواست‌های شهرستان سیرجان بود که به هیأت دولت ارائه شد.

وی با تأکید بر توجه بیشتر دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: خیلی از کالاها در داخل تولید شده اما می‌بینیم هنوز از خارج وارد می‌شوند که نمونه‌اش واگن‌های قطار است و ضرورت دارد کارخانه‌های داخل تقویت تا هم تولید بیشتر و هم با کیفیت بالا تولید شوند.

حسینی با انتقاد از عدم نظارت و مدیریت فضاهای مجازی گفت: اگر متولیان و مسئولان امر چارچوبی را برای این فضاها نگذارند اوضاع بدتر از این می‌شود و باید مسیر حق را به جوانان بازگو کنیم که امروز این مراقبت از جوانان یکی از واجبات است.

امام جمعه سیرجان با تبریک فرارسیدن ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان اظهار کرد: کسی مخالف جشن و شادی سالم در این اعیاد نیست اما باید این جشن‌ها بدون گناه و برای خشنودی امام زمان(عج) برگزار شود.

وی استخفاف و سبک شمردن نماز را از مواردی دانست که برای افراد گرفتاری رقم می‌زند و افزود: سهل‌انگاری در نماز اول وقت و عدم رعایت آرامش و با عجله خواندن نماز نیز از همین موارد است.

حسینی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در ارسال سلاح به تروریست‌ها در سوریه بیان کرد: خوب است آمریکا موضع خود را به همه دنیا مشخص می‌کرد و اگر ادعای مبارزه با تروریست دارد چرا در اختیار گروه تروریستی داعش در حلب سلاح قرار می‌دهد تا بیمارستانی را با موشک منهدم کند و مردم را بکشد و صحبت از مذاکره و آتش‌بس هم دارند.

وی با اشاره به سالگرد لغو قرارداد تنباکو با انگلیس توسط میرزای شیرازی افزود: هر کجا در برابر دشمن قاطعیت بوده دشمن مرعوب و شکست خورده است که نمونه آن همین جریان تاریخی لغو قرارداد تنباکو توسط میرزای شیرازی است.

امام جمعه سیرجان گفت: امروز هم با آمریکا باید با روحیه تهاجمی وارد عمل شد و ما از دولت تقاضا داریم به دنبال راه حل قاطع برای برگشت اموال و پول‌های ملت ایران باشد و محکم و قاطع بایستد.

ارسال نظرات