امام جمعه بافت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: رمز و راز موفقیت‌های سپاه طی 37 سال، تبعیت محض از ولایت در همه عرصه‌ها چه نظامی، دفاعی و اقتصادی بود.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان که از اردوی شهادت بازگشتند نه به خیال خودشان بلکه با تقدیر و مشیت الهی در دنیا ماندند تا به ما در راه‌ماندگان درس رستگاری بیاموزند.

خطیب جمعه بافت بیان داشت: بزرگترین شاخصه سپاه پاسداران و رمز و راز موفقیت‌های سپاه طی 37 سال، تبعیت محض از ولایت در همه عرصه‌ها چه نظامی، دفاعی و اقتصادی بود به طوری که تمام توطئه‌های بزرگ و کوچک سر راه انقلاب را خنثی کرد.

وی افزود: اگر مجاهدت‌ها و تلاش‌های این مستشاران در سوریه و عراق و ... نبود معلوم نبود چه بر سر این مملکت می‌آمد و اگر پاسداران نظام نبودند امروز باید در کردستان ایران با داعش تکفیری مقابله می‌کردیم.

مهدی‌زاده ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز با وجود تحریم‌های شدید، سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در انجام اقتصادمقاومتی پیش‌قدم بود.

وی گفت: امروز تمام معادلات آمریکا علیه نظام به وسیله همین تبعیت محض پاسداران از ولایت در سوریه و عراق و داخل کشور به هم ریخته است.

امام‌ جمعه بافت ضمن قدردانی از سفر دولت به استان کرمان اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور در تمام سفرها مسئله فتح‌الفتوح بودن برجام را بیان می‌کند و این مسئله را تأییدیه مقام عظمای ولایت می‌داند.

وی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: جناب رئیس‌جمهور مگر خود در سخنرانی‌های کرمان بیان نکردید: «ما همه در کنار یکدیگر گوش‌ به‌فرمان رهبری خواهیم بود» اما در عمل از دولت ما این را نمی‌بینیم چرا در سفرهای استانی چون کرمان برجام را یک فتح‌الفتوح می‌دانید و چرا این‌قدر قصد دارید برجام را به رهبری پیوند بزنید.

مهدی‌زاده خطاب به رئیس‌جمهور ابراز داشت: در مسئله 2 میلیارد دلار به جای اینکه دنبال دزد باشید دولت قبل را محکوم می‌کنید، حال اینکه می‌دانید چنین نیست بلکه این غارت و راهزنی آمریکا به دلیل خوش‌بینی و اعتماد شما به غرب و آمریکا و حاصل عقب‌نشینی دولت از مواضع انقلابی خود است.

ارسال نظرات