کد خبر: ۸۶۷۵۷۷۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به مخالفت و فضاسازی های برخی ها با طرح جدید امنیت اخلاقی، گفت: از نیروی انتظامی انتظار داریم طرح جدید امنیت اخلاقی را بدون توجه به جوسازی‌ها و با صلابت کامل اجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: دغدغه های مردم در زمینه امنیت اخلاقی ، از موضوعات مهمی است که باید نیروی انتظامی به آن توجه کند.

وی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی و تاکید بر اجرای این طرح، تاکید کرد: پس از برنامه‌ریزی دقیق، مستحکم و عقلانی، دیگر نباید به مخالفت برخی افراد یا فضاسازی‌ها توجه شود.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اموال بلوکه شده کشورمان در امریکا و اقدام این کشور در دست اندازی به این اموال، بیان کرد: از دولت انتظار داریم تا زمانی که اموال غارت شده ایران به کشور برگردانده نشده، از معامله و فروش آب سنگین به امریکا به طور جد خودداری کند.

  • وی با توجه به سفر اخیر خود به سوریه و همچنین دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، از نزدیک بودن پیروزی در سوریه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس گزارشات میدانی داده شده از سوی فرماندهان حزب‌الله لبنان، همه مناطق دارای سکنه سوریه از دست داعش آزاد شده و تنها مناطق بیابانی در اشغال تروریست‌هاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به هفته هلال احمر، از این سازمان به عنوان جمعیتی مردمی و خدمتگزار یاد کرد و از مردم خواست: با عضویت افتخاری در این نهاد مردمی، در حوادث غیر مترقبه به وظیفه خود در خدمت رسانی به همنوعان خود کمک کنند.

امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود، با تاکید به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، از تندرو خواندن جوانان مذهبی و حزب الهی انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: اگر برای انقلاب مشکلی پیش بیاید همین جوانان انقلابی هستند که در صحنه حاضر خواهند شد.

ارسال نظرات