خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع):

داشتن روحیه جهادی مهمترین عامل چیرگی رزمندگان اسلام بر دشمنان است

سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اوصانلو روز جمعه در آیین صبحگاه اقتدار بسیجیان ارومیه افزود: شعار و ایده ی روحیه جهادی در درون همه اقشار بسیج نهفته است و باید این روحیه را پرورش داد و و از این روحیه در هر مکانی و زمانی از کارهای اقتصادی گرفته تا فرهنگی و رزم بهره برد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۵۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با اشاره به ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل متجاوزان عراقی بیان کرد: در طول دوران دفاع مقدس ما یک وجب از خاک کشور را به دشمنی که دارای حمایت غرب و شرق بود ندادیم.

سردار اوصانلو اظهار کرد: ما راه مقاومت و مبارزه را یاد گرفتیم و امروز ثمره همه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را به عینه می بینیم.

وی گفت: امام راحل (ره) در دوران دفاع مقدس بعد از پذیرش قطعنامه پیش بینی کرده بودند که دشمنان دست از سر ملت ایران برنخواهند داشت چراکه اسلام همواره منافع و دستاوردهای آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

سردار اوصانلو اضافه کرد: امروز آمریکا در کشورهای مختلف به وسیله مزدورانش تلاش می کند تا صدای اسلام به جهانیان نرسد و جمهوری اسلامی تنها مانده و حتی نابود شود چراکه منافع شان را در منطقه و جهان تحت تاثیر قرار می دهد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی که در سالهای دفاع مقدس از جان و دل می جنگیدند دیروز در خرمشهر و امروز در یمن و و سوریه به دفاع مشغولند و آمریکا و صهیونیستها را به خاک مذلت می نشانند.

وی گفت: هم اکنون رسانه های مختلف درصدد عدم موفق نشان دادن عملیات های رزمندگان اسلام در منطقه خان طومان هستند در حالیکه این روستا تنها سه درصد از تصرفات رزمندگان در جنوب حلب بوده است.

سردار اوصانلو ادامه داد: در خان طومان همه دشمن وارد میدان مبارزه شد و ما می بینیم که امریکایی ها، عربستانی ها و قطری ها کمک های بسیاری به به تروریستها ارئه می کنند و تجهیزاتشان را در اختیار آنها قرار می دهند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) در سال امضای قطعنامه به ملت ایران درباره تهدیدات دشمنان و تداوم ان هشدار داده بودند گفت: هشدار امام (ره) را نباید در باره افزایش دشمنی های استکبار با ایران اسلامی فراموش کرد چراکه دشمن هرگز دست از سر ما و اسلام برنمی دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بیان کرد: ما راه مبارزه و مقاومت را آموخته ایم و دشمنان امروز ما همان دشمنان دیروز هستند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه فرماندهی خائنانه بنی صدر در ابتدای جنگ کشو ر را در معرض آسیب دشمن قرار داده بود اظهار کرد: ایستادگی امام (ره) و هشیاری وی موجب شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن متجاوز نیافتاد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) اظهار کرد: انجام عملیاتهای مختلف از جمله شکستن حصر آبادان، عملیات هویزه و فتح المبین و بیت المقدس از جمله اقداماتی بود که در کشور توانستیم 9 هزار کیلومتر از خاک زرخیز مان را از دست دشمن آزاد کنیم.

وی گفت: هیچکس درآن روزها باور نمی کرد جمهوری اسلامی چنین توانی داشته باشد و امروز نیز بسیاری از افراد از جمله نیروهای حزب الله لبنان از روحیه بالای جهادی نیروهای ما شگفت زده اند چراکه هر فرد رزمنده ایرانی برابر صد نفر توان ایستادگی و مقاومت دارد.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این رزمایش گفت: بسیج بنیه پایدار مردمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به قول رهبر معظم انقلاب بدنه فعال ملت است که هر جا باشد در آنجا آحاد ملت و چکیده ملت حضور دارد.

وی با بیان اینکه بسیج همیشه لبیک گوی فرامین رهبری است بیان کرد: بسیج پشتوانه عظیمی برای منافع ملی و اهداف متعالی انقلاب اسلامی است که به اقیانوس پایان ناپذیر ملت وصل شده است.

سردار خرم اظهار کرد: امروز بسیج آماده است تا فرامین فرمانده و رهبر معظم انقلاب را به بهترین وجهی عمل کند و دین خود را به شهدا و جانبازان ادا کند.

در ادامه صبحگاه اقتدار بسیجیان و گردان های الی بیت المقدس از تعدادی از بسیجیان و خانواده های جانبازان و شهدا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


ارسال نظرات