آخرین روز از اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله؛

طنین دعای ندبه در کنار مزار شهید گمنام

مراسم روح‌بخش دعای ندبه در کنار مزار شهید گمنام تیپ 71 روح‌الله با حضور یگان‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۱۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در صبح آدینه اولین هفته از ماه شعبان با حضور پرشور و معنوی یگان‌های سپاه روح‌الله مراسم پر فیض دعای ندبه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله برگزار شد.

در سومین روز از اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله در کنار مزار شهید گمنام آرمیده به خاک در تیپ 71 روح‌الله نوای دعای ندبه طنین‌انداز شده است، دعای ندبه؛ قصه دل آنان که به حقانیت حاکمیت حق گواهی می‌دهند و ایمان دارند که وعده خداوند محقق می‌شود.

انسان‌های مومنی که دریافته‌اند و می‌دانند که زندگی حتی به اندازه قدر روز بی‌امام و پیشوا ناممکن است و اگر از ظهور او محروم هستند اما از نجوای با او محروم نیستند؛ هر چند این حضور ولی‌الله به ظهور متصل نشده اما خورشید کارش روشن کردن است.

دعای ندبه یادآور جریان نورانی تاریخ، که از حضرت آدم (ع) شروع شده و تا به امروز ادامه دارد تا در مقابل جریان سیاه ظلم بایستد و امروز در عصر غیبت وظیفه و تکلیف را برای مسلمانان سنگین‌تر می‌کند تا با تلاشی بیشتر زمینه ظهور عمومی امام عصر(عج) را فراهم سازد.

ندبه، منشور مهدویت چراکه فراهم کردن ظهور دارای ابعاد مختلف اما متوازن است و دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای فرج یکی از این ابعاد است و در این بین ادعیه‌ای که پیش از تولد حضرت مهدی(ع) سفارش به خواندن آن شده دعای پرفیض ندبه است، این دعا به سند معتبر از حضرت امام جعفر صادق (ع) در سه عید فطر، قربان و غدیر و همچنین در روز پر فضیلت جمعه خوانده شود.

دعا بهترین غذای روح، نشاط بخش روان و سلاحی برای مومن است.

دعا خستگی‌ها را می‌برد، فشار مصائب و آلام را سبک می‌سازد و هیچ وسیله‌ ای برای اقناع روح وسیع بشر از آن مؤثرتر نیست.

و امروز سربازان امام عصر(عج) بار دیگر دست تضرع به پیشگاه حق دراز کرده و برای فرج امام معصوم دعا می‌کنند تا با ظهورش شاهد برقراری عدل و عدالت در پهنه گیتی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات