سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گرامیداشت یاد شهدا را زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ ایثار دانست و با خانواده سه شهید هم استانی در دهستان دشت روم شهرستان بویراحمد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۰۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در دیدار هفتگی خود با خانواده شهدا با خانواده شهیدان سید حمداله سبحانی فر، خورشید راستیانی مقام و فضل اله قاسم پور در دهستان دشت روم شهرستان بویراحمد دیدار کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمت ماهستند گفت :عملکرد امروز ما زیر نظر این عزیزان است که اگر خدای ناکرده درانجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده باشیم باید پاسخگو باشیم .

یداله بوعلی افزود: رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد لذا ما بعنوان یک تکلیف و وظیفه اصلی خود می دانیم که به خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدیم تا بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.

وی در این دیدار بیان کرد: علی‌رغم همه مشکلات و علی‌رغم اینکه معامله شما باخداست هیچ وقت یادمان نرود که اگر عضوی را در راه خدا دادیم یعنی کار قمربنی‌هاشم را انجام دادیم، و اگر عزیزی را در راه خدا دادیم همچون امام حسین(ع) یادمان باشد آن‌ عزیزمان یا سلامت خودمان را که از دست دادیم با هیچ چیزی جز خداوند معامله نکنیم و همین‌طور هست، شما با هیچ چیزی جز حق معامله نمی‌‌کنید و اینجاست که شما آموزگاران ما هستید. 

وی افزود: خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان عزیز و همه ایثارگران معلم‌های بزرگ در این کشور هستند. ما درس را باید از شما یاد بگیریم و بیاموزیم. مردم ما مردم قدرشناسی هستند. قدر شما خانواده‌های ایثارگر را می‌‌دانند. همه می‌‌دانند که اگر ایثارگری و فداکاری شما نبود بر سر کشور چه بلایی می‌‌آمد.

وی گفت:همه آنهایی که به این کشور ظلم کردند، آثار آن ظلم را دیدند و خواهند دید. آن خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عزیزان آنهایی که در خون خود در جبهه بی‌گناه و مظلومانه غلتان بودند، این آه دامن همه را گرفته و بی‌تردید خواهد گرفت.

در این دیدارجمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی سپاه فتح را همراهی کردند، دهستان دشت روم در 20 کیلومتری شهر یاسوج مرکزشهرستان بویراحمد قرار دارد که این دیار شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.  

ارسال نظرات