با حضور فرماندهی و جمعی از مسئولان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از خانوده های جانبازان و خانواده معظم شهدا دیدار و از آنان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۰۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه روز پاسدار و روز جانباز سردار یداله بوعلی به همراه جمعی از مسئولان سپاه استانی با حضور در منزل خانواده های شهیدان یارمحمد کشاورز، جان محمد موسوی و محمد علی شهباز پور و جانبازان دوران دفاع مقدس آقایان عزت اله غریبی و علی یار زارعی دیدار و  یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه فتح در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان تأکید مقام معظم رهبری است و ما امروز بر خود وظیفه و تکلیف دانسته‌ایم که بنا بر فرمایشات ایشان و به مناسبت روز جانباز، از برخی خانواده‌های محترم جانبازان سرکشی و دیدار کنیم.

بوعلی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید بتوانیم شجاعت این عزیزان را که ارزش‌های دفاع مقدس را با خود یدک می‌کشند بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم و آنها را با مفهوم شهادت و شجاعت آشنا کنیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

عزت اله غریبی جانباز 70 درصد دفاع مقدس که در عملیات کربلای 10 به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و در عملیات های کربلای 5، بیت المقدس 2، کربلای 4، والفجر 8 حضور داشت وجانباز سرافراز علی یار زارعی جانباز 35 درصد که در منطقه کردستان به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

ارسال نظرات