حجت الاسلام باباشاهی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای نجات بشریت در طول تاریخ بود گفت: امام حسین (ع) با قیام خود در برابر استکبار و در برابر ظلم و ستم ایستادند و امروز نیز ایران اسلامی با وجود نیروهای توانمند و با قدرت و اقتدار در برابر دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۹۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی در مراسم جشن اعیاد شعبانیه که شب گذشته در مسجد جامع قروه برگزار شد با تبریک فرارسیدن ماه پرخیر و برکت شعبان اظهار داشت:ماه شعبان یکی از ارزشمندترین ماههای سال است زیرا شخصیت های بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار می آیند در این ماه دیده به جهان گشودند.

وی افزود: امام حسین (ع) به راستی مظهر آزادگی و ایثار و فداکاری است و با حماسه فراموش نشدنی که در سال ۶۱ هجری آفرید برای همیشه همچون چراغ تابناک، فروزنده و هدایتگر فراراه بشریت و انسانیت میدرخشند و در پرتو تابش نور روشنیبخش خود،تاریکیها را از مسیر مبارزه پیروان مکتبش زدوده و آنان را به سوی سعادت و خوشبختی هدایت میکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس در تشریح ویژگیها و سیره حضرت ابوالفضل العباس (ع) خاطر نشان کرد: آن حضرت در تمام دوران زندگی همراه با خاندان پیامبر اسلام و یار و یاور برادرش حضرت امام حسین(ع) بود.

وی ادامه داد:حضرت ابوالفضل العباس(ع) در زمانی چشم به جهان گشود که حیله گریهای معاویه و ستمهای امویان به اوج خود رسیده بود و او شاهد شهادت بسیاری از یاران نزدیک پدر و برادران معصومش(ع) بود.

باباشاهی بیان داشت: عباس(ع) یاور برادرش امام حسین(ع) در مقابله با یزید و شجاعت و مردانگی اش زبانزد خاص و عام بود و همگان می دانستند که او حاضر است برای برادر و حفظ آرمانهای اسلام از جان بگذرد.

وی با بیان اینکهقیام امام حسین(ع) برای نجات بشریت در طول تاریخ بود گفت: امام حسین (ع) با قیام خود در برابر استکبار و در برابر ظلم و ستم ایستادند و امروز نیز ایران اسلامی با وجود نیروهای توانمند و با قدرت و اقتدار در برابر دشمن ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با اشاره به وضعیت منطقه در شرایط کنونی افزود: هم اکنون دشمن در حالی که از جنگ در برابر اسلام ناتوان مانده است با ایجاد گروهک های تکفیری به جنگ با اسلام برخاسته است و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز و به برکت انقلاب اسلامی کشور از امنیت و آرامش برخوردار است و دشمن با هیچ نام و نشانی جرات تعرض به کشور را ندارد.

ارسال نظرات