دومین دستگاه سی.تی.اسکن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و متولیان حوزه بهداشت در بیمارستان امام سجاد(ع) نصب و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۳۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

دومین دستگاه سی.تی.اسکن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و متولیان حوزه بهداشت در بیمارستان امام سجاد(ع) نصب و راه‌اندازی شد.

امروز و با حضور مسؤولان استانی و متولیان حوزه بهداشت و درمان دومین دستگاه سی.تی.اسکن مرکز استان در بیمارستان امام سجاد(ع) نصب و راه‌اندازی شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مرکز استان دارای یک دستگاه سی.تی.اسکن بود و همین امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود، افزود: این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج قرار دارد که در برخی مواقع خرابی دستگاه موجب گلایه‌مندی و بلاتکلیفی مردم و مراجعه آنها به استان‌های همجوار می‌شد.

رضا چمن راه‌اندازی این دستگاه را گام بزرگی در بخش بهداشت و درمان استان دانست و تصریح کرد: تلاش مجموعه بهداشت و درمان رفع نیازهای استان در این حوزه است که با خرید و نصب دستگاه‌های بیمارستانی، این نیاز در حال رفع شدن است.

این مسؤول بیان کرد: تعمیرات ساخت و ساز، مرمت و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی شامل بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج در حال انجام است.

چمن با اشاره به اینکه مشکلات فضای بهداشتی و درمانی استان در حال حل شدن است، افزود: دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج دارای بالاترین مدل و کیفیت است.

در ادامه فرزاد وفایی رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) بیان کرد: دستگاه سی.تی.اسکن این بیمارستان همزمان با میلاد امام سجاد(ع) نصب راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این دستگاه ۱۶ اسلایس و از نوع پیشرفته بوده که دومین دستگاه سی.تی.اسکن در مرکز استان است و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

ارسال نظرات