خبرهای داغ:
فرماندار ملایر تأکید کرد

ضرورت حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای جانبازان

فرماندار ملایر گفت: حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای جانبازان که در آزمون سنگین جهاد اصغر سربلند بیرون آمدند، امروز وظیفه سنگین همه ما است.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۳۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در همایش تجلیل از جانبازان شهرستان ملایر در سینما فرهنگیان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: توصیف مقام شامخ جانبازان از زبان قاصر بوده و تجلیل از جانبازان وظیفه همه ما است.

وی با اشاره به تجلیل از بازماندگان جنگ ها در تمامی دنیا بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی با تأسی از پیشوایان دین حضور در جهاد جایگاه ویژه ای داشته و مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب و به واسطه تحمیل جنگ هشت ساله با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب برای دفاع از عقیده در جبهه نبرد حاضر شدند.

فرماندار ملایر گفت: مردم ایران به واسطه ظلم، تعدی و تجاوز به مرزهای انقلاب برای دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی در دفاع مقدس حاضر شدند.

وی گفت: همه دانسته که اگر امروز ما در راحتی و آسایش بوده و از همه مواهب و لذت های دنیایی استفاده می کنیم به واسطه کسانی بوده که به دنیا پشت کرده و جان خود را در طبق اخلاص گذارده و در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

رضایی افزود: در این راه عده ای زیادی به مقام شهادت نائل امده و به جوار حق پیوستند و عده ای نیز در این راه جانباز شده و وظیفه ای سنگین برای همه ما گذاردند.

وی گفت: جانبازان به عنوان شهیدان زنده برای اینکه حجتی برای نسل آینده بوده در بین ما ماندند و همه بدانند برای این امنیت امروز چه زحماتی کشیده شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) به نام روز جانباز بیان کرد: حضرت ابوالفضل(ع) سرآمد همه جانبازان عالم بوده که در بحث غیرتمندی و دفاع از مظلوم در هیچ جای دنیا همتا ندارد.

وی با شاره به وظایف سنگین همه در قبال جانبازان گفت: امروز جانبازان سرمایه ارزشمند انقلابی و معنوی بوده و همه ما موظف هستیم که اهداف بزرگ انقلاب و دستاوردهای 8 سل دفاع مقدس را اززبان آنان شنیده و به عنوان ضرورت جامعه معرفی کنیم.

رضایی گفت: امروز حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای جانبازان که در آزمون سنگین جهاد اصغر سربلند بیرون آمدند وظیفه سنگین همه ما است.

وی با اشاره به نقش همسران جانبازان بیان کرد: اقدامات همسران جانبازان بسیار ارزشمند بوده و خدمت به جانبازان خدمت در راه اسلام است.

فرماندار ملایر گفت: مسئولین و مردم باید بیش ار پیش قدرشناس رشادت‌ها و بزرگی‌های جانبازان بوده و در این امر نباید لحظه ای در قبال ایثارگران غفلت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار