خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات جانبازان گفت: کمیته‌ای با عنوان مناسب‌سازی محیط شهری برای تردد جانبازان و معلولین جسمانی در شهر همدان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف امروز در همایش تجلیل از جانبازان 70 درصد ضایعه نخاعی در اردوگاه ابوذر همدان اظهار داشت: جانبازان از خوشی و رفاه دنیا گذشتند تا از ملت خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره شهدا و جانبازان را تکریم کرده‌اند، افزود: وظیفه ما و مسئولین این است که به خواسته‌های جانبازان عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان با اشاره به مناعت طبع ایثارگران و جانبازان افزود: شهدا، ایثارگران و جانبازان با پشت پا زدن به مادیات و حضور در جبهه‌ها از هستی خویش گذشتند تا امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات جانبازان عنوان کرد: کمیته‌ای با عنوان مناسب‌سازی شهر تشکیل شده که دبیر آن بهزیستی، بنیاد شهید، معاون استانداری، شورای اسلامی شهر و نظام مهندسی است و وظیفه آن مناسب سازی محیط شهری برای تردد جانبازان و معلولین جسمانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه داروهای جانبازان و خانواده‌های آنان نیز رایگان است و اگر مشکلات تجویز دارو و بیمه دارند به بنیاد شهید مراجعه کنند تا مشکلات آنان پیگیری و حل شود،

انتهای پیام/

ارسال نظرات