خبرهای داغ:
فرمانده حوزه 21 شهید جلالی به مناسبت ایام هفته معلم در مدرسه راهنمایی دهستان قمرود حضور یافت و از مدیر و معلمان این مدرسه تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته معلم، مهدی علی بابایی سرپرست حوزه 21 شهید جلالی قنوات قم همزمان با ایام هفته معلم و به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در مدرسه راهنمایی دهستان قمرود حضور یافت و ضمن اهداء هدایایی به مدیر این مدرسه، ایام هفته معلم را به معلمان و کادر اجرایی تبریک گفت.

گفتگوی صمیمی پیرامون همکاری بسیج و آموزش و پرورش در راستای تربیت نوجوانان و اصلاح جامعه بخشی از این دیدار بود.

همچنین جلسه گردان الی بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج 21 شهید جلالی با حضور فرمانده حوزه و گردان و با محوریت برگزاری رزمایش در محدوده استحفاظی حوزه، در قرارگاه جنگ نرم این حوزه برگزار شد.

اردوی جهادی و سازندگی در روستای صد آباد حوزه 21

گروه های جهادی طلبه و خیرین اقدام به برگزاری اردوی جهادی و سازندگی در روستای صد آباد از توابع دهستان قمرود نمودند.

این اردوی جهادی که از وجود 10 طلبه خوش فکر و با همت طلبه برخوردار بود در اقدامی خیر خواهانه اقدام به مرمت و بازسازی دو باب منزل افراد بی بضاعت این روستا نمودند.

برگزاری جلسات مجمع رهروان شهدای شهر قنوات نیز از دیگر اخبار این منطقه است. چند سالی است که پیشکسوتان دفاع مقدس در این شهر و بسیجیان پایگاه مرکزی حوزه قنوات یکشنبه شبها گردهم می آیند و ضمن قرائت دعا و نیایش یاد خاطرات دوران دفاع مقدس و همرزمان شهید خود را گرامی می دارند.



تقدیر فرمانده حوزه شهید جلالی قم از مدیر آموزشگاه قمرود/ تشکیل جلسه گردان




ارسال نظرات
پر بیننده ها