خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از تصویب طرح توسعه رشته های پزشکی، ساخت یک بیمارستان و راه اندازی شهرک شفا از سوی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۱۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مرتضی موسی خانی عصر پنجشنبه در سفر نیم روزه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دانشگاه آزاد قزوین اظهار کرد: درگذشت سه تن از دانشجویان این دانشگاه در روزهای اخیر بر اثر تصادف موجب تاثر و تاسف شد.

وی با بیان اینکه سفر امروز سومین سفر آیت الله هاشمی به قزوین است افزود: حدود ۷۵ هزار فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد قزوین داریم و این دانشگاه از دانشگاه های خوب کشور محسوب می شود که همواره از یاری مسئولان استان بهره مند بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه امروز مصوبات خوبی داشت و با تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به همراه ساخت یک بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

موسی خانی با اشاره به موفقیت های این دانشگاه در زمینه رباتیک و خودروهای خورشیدی بیان کرد: تولید صنعتی خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین از امروز به تولید می رسد و سالانه ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید می شود که شرکت های دانش بنیان امور مربوطه را به انجام می رسانند.

راه اندازی شهرک شفا در آبیک


وی دانشگاه آزاد را مصداق بارز اصل ۴۴ قانون اساسی دانست و گفت: امروز کلنگ شهرک شفا با ۴۲ هکتار مساحت در آبیک بر زمین زده شد و شهرک شفا با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی می شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها