برگزاری چهارمین جلسه شهرستانی کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی و بلایای جوی

چهارمین جلسه شهرستانی کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی و بلایای جوی و طوفان ومخاطرات زلزله برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۷۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، چهارمین جلسه شهرستانی کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی و بلایای جوی و طوفان ومخاطرات زلزله برگزارشد.

گفتنی است، علل مشکلات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان سلطانیه در جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی و بلایای جوی و طوفان و کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله بررسي شد.

چهارمین جلسه شهرستانی کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی و بلایای جوی و طوفان و کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله در محل فرمانداری شهرستان سلطانیه با حضور روسا و نمایندگان ادارات عضو کارگروه و رئیس و کارشناسان اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور بخشدار بخش مرکزی، بخشدار باغ حلی، رئیس امور منابع آب استان، رئیس آبفار شهرستان، رئیس اداره راه و شهرسازی سلطانیه و نمایندگان شهرداری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن شهرستان برگزار شد و ابتدا دستگاه های شرکت کننده در جلسه گزارشی از فعالیت های خود در زمینه مدیریت بحران داده و سپس در مورد چاه های غیر مجاز زیاد در شهرستان و مشکلات کم آبی شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه مسئله اسکان اضطراری در شهرستان و سامانه های هشدار دهنده سرما و تگرگ که در شهرستان اجرایی شده است مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

ارسال نظرات