خبرهای داغ:
مراسم جشن روز پاسدار سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با حضور خانواده های پاسدار این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۵۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت روز پاسدارشب چهارشنبه با حضور خانواده های پاسداران این ناحیه، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مجتمع فرهنگی و تفریحی طلاییه برگزار شد.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم با تبریک روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: پاسداری افتخار بزرگی است که نصیب شما خانواده ها شده است و همچنین افتخار سربازی آقا امام زمان (عج) را دارید که این مقام بسیار بزرگی است.
وی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) با فداکاری و ایثار خود از اصل اسلام پاسداری کرد و علت بقاء دین اسلام نهضت امام حسین(ع) و قیام او بود که این ویژگی در دیگر امامان ما نبود، به قدری شأن و منزلت امام حسین(ع) بالاست که پیامبر(ص) فرمود: امام حسین (ع) از من است و من هم از حسین (ع).
فاطمیان تصریح کرد: نهضت امام حسین(ع) ویژه بود که انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از آن است و ما باید با پیروی از ولایت فقیه زمینه های موفقیت روز افزون و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم سازیم.

در ادامه سرهنگ والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از زحمات پاسداران و خانواده های آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: پاسداران با نثار جان و مال خود در طول عمر انقلاب اسلامی نشان دادند که واقعا شایسته این هستند که روز میلاد حماسه آفرین کربلا به نام روز پاسدار مزین شود.
وی با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(ع) به روز پاسدار، گفت: این نامگذاری نشانگر پیوند فکری و عملی این نهاد مقدس با آرمان‌های امام حسین(ع) و قیام عاشورا است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه عنوان کرد: پاسداری از ارزشهای انقلاب، افتخار سبزپوشان جان برکف سپاه است، پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از سیدالشهدا (ع) و درس گرفتن از مکتب عاشورا، به اسلام خدمت می‌کنند.


4001/پ30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها