سردار رجبی گفت: 60 درصد اعتبارات محرومیت زدایی امسال سپاه استان به طرح های اقتصاد مقاومتی اختصاص می یابد که هزار و 182 طرح را شامل می شود
کد خبر: ۸۶۷۵۵۳۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی در نشست خبری ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: پاسدار همیشه با ولایت؛ جانبازی و جهاد فی سبیل الله شناخته می شود وما به خود می بالیم که سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامیده شده است.

وی ادامه داد: پاسدار، دژ نفوذ ناپذیر، دشمن دشمنان، خار چشم دشمنان و حافظ ملت و دارای روحیه ی ایثارگری و شهامت است.

وی با بیان اینکه سپاه همزاد انقلاب اسلامی ایران است؛ خاطر نشان کرد: نقش سپاه در برخورد با ناآرامی های اوایل انقلاب و همچنین در جنگ تحمیلی نقش تعیین کننده ای بود و در این راه خیل عظیمی از پاسداران به افتخار شهادت نائل آمدند.

قدرت سپاه در زمینه دفاعی اطمینان بخش است

وی به نقش سپاه در حوزه امنیتی و دفاعی نیز اشاره کرد و گفت: بحمدالله قدرت سپاه در حوزه امنیتی و دفاعی رضایتمند است و در شناخت سناریوی دشمنان همواره موفق عمل کرده است و علاوه بر این قدرت سپاه در دریا، ساخت موشک، ساخت پهباد ها و در زمینه دفاعی اطمینان بخش است.

شرح طرح های سازندگی توسط سپاه استان از سال 89 تا کنون

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه امسال در طی روند جدید خدمت سپاه در استان قرار گرفته ایم، گفت: امسال این اقدامات در حوزه توسعه، سازندگی و محرومیت زدایی است.

صرف هزینه بیش از 15 میلیارد تومان در قالب طرح های محرومیت زدایی

وی افزود: از سال 89 تا سال 94 هزینه طرح های محرومیت زدایی در استان به 15 میلیارد و 889 میلیون تومان رسید که در حوزه ی طرح های سازندگی مانند خانه بهداشت، دهیاری و ساخت بخشی از راه سازی در حوزه ی سازندگی با هزینه ای بالغ بر 21 میلیارد و 166 میلیون ، در طرح اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و حمایت از طرح های زود بازده 23 میلیارد و 497 میلیون تومان، و ساخت 90 سالن فرهنگی ورزشی با هزینه بالغ بر 8 میلیارد و 430 میلیون تومان از دیگر کارهای انجام شده در طول این چند سال است.

تخصیص 60 درصد اعتبارات محرومیت زدایی به طرح های اقتصاد مقاومتی در سالجاری

فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: امسال در حوزه محرومیت زدایی طرح و برنامه هایی همانند ساخت مساجد، خانه عالم، پل های روستایی، سرویس های بهداشتی ، حوزه علمیه، کمک به احداث راه روستایی در طرح های عمرانی و کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست، بیماران صعب العلاج و یتیمان در طرح های غیرعمرانی و کمک های درمانی در دستور کار قرار دارد.

سردار رجبی گفت: 60 درصد اعتبارات محرومیت زدایی به طرح های اقتصاد مقاومتی در سالجاری اختصاص می یابد که شامل 22 میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی است که هزار و 182 طرح را شامل می شود.

ارسال نظرات