سردار رجبی؛

وجود 66 خانواده 3 شهید به بالا در استان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری یادواره 66 خانواده سه شهید به بالای استان با محوریت برادران شهید نمکی در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۳۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری به مناسبت روز پاسدار و برگزاری یادواره شهیدان نمکی در سنندج؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن استان اظهار داشت: 22 اردیبهشت ماه سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان است.

وی گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان نقطه عطفی از بعد از انقلاب تا کنون در تاریخ استان کردستان می باشد.

سفر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ استان است

وی اظهار داشت: استقبال تمام عیار، ملی و اسلامی مردم استان کردستان از رهبری سخنان همه بدخواهان را کنار زد و مردم فهیم فرهنگی کردستان نسبت به کشور؛ ولایت ؛رهبری و آرمان های انقلاب اعلام وفاداری نمودند و در آن استقبال تاریخی سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از کم تر پرداخته شدن به این موضوع اظهار داشت: ضمن گرامیداشت این ایام، انتظار میرود مسئولین توجه ویژه ای به این موضوع و ابعاد این سفر تاریخی و بابرکت داشته باشند.

نامگذاری روز 22 اردیبهشت به نام روز کردستان

سردار رجبی بیان داشت: پیشنهاد میشود روز 22 اردیبهشت ماه در تقویم جاری کشور و در تاریخ استان به نام روز کردستان نامگذاری شود.

برگزاری یادواره 66 خانواده 3 شهید به بالا در استان/ برگزاری یادواره شهیدان نمکی در سنندج

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره ی شهیدان نمکی در استان خبر داد و گفت: هرچند خانواده شهدا ادعایی ندارند اما وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی این عزیزان است وظیفه ای که نسبت به آنان تاکنون مغفول مانده است و اکنون 66 خانواده بالای 3 شهید در استان شناسایی شده اند که قبلا این آمار را در اختیار نداشتیم.

وی افزود: در همین راستا یادواره ی 66 خانواده دارای سه شهید تا 6 شهید در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با تاریخ شهادت شهیدان نمکی، در سنندج برگزار می شود.

رونمایی از سردیس شهیدان نمکی


سردار رجبی در ادامه به دیگر اقدامات برگزاری یادواره شهیدان نمکی اشاره و اظهار کرد: رونمایی از سردیس شهیدان نمکی در روز 29 اردیبهشت ماه، چاپ دو کتاب شهیدان نمکی و خاطرات 66 خانواده 3 شهید به بالا، ساخت نماهنگ ، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام سخنران به مدارس، تکثیر زندگینامه ی شهیدان و سرکشی از 66 خانواده سه شهید تا 6 شهید به بالا از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این یادواره است
ارسال نظرات
آخرین اخبار