فرمانده انتظامي استان زنجان:

دستگيري كلاهبردار 10 ميلياردي احشام در زنجان

كلاهبردار 10 ميليارد ريالي احشام دستگير و به كلاهبرداري از طريق خريدو فروش احشام اعتراف كرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۰۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه در پي شكايت تعدادي از اهالي اين شهرستان مبني بر كلاهبرداري از طريق خريد احشام توسط يك نفر به نام " م . گ " در سطح اين شهرستان و روستاهاي تابعه، پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سردار دكتر عليرضا صالحي افزود: با تشكيل تيم‌ ويژه اي به طور محسوس و نامحسوس تحقيقات در اين زمينه به صورت ميداني آغاز و پس از چند روز فعاليت، شناسايي و عمليات دستگيري متهم آغاز شد.

وی اظهار داشت: پليس در ادامه تحقيقات دريافت متهم شناسايي شده از سطح شهرستان خارج و در استان تهران فعاليت دارد.

سردار صالحي تاكيد كرد: با هماهنگي و اخذ نيابت قضايي ماموران پرونده به استان تهران اعزام و مخفيگاه متهم را شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: با شناسايي مخفيگاه متهم، عمليات دستگيري وي آغاز و ماموران موفق شدند متهم را دستگير و به پليس آگاهي شهرستان سلطانيه منتقل كنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان خاطرنشان كرد: متهم دستگير شده در مواجهه با شاكيان پرونده لب به اعتراف گشود و به 10 ميليارد ريال كلاهبرداري از طريق خريدو فروش احشام اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان ، تصريح کرد: در اين راستا متهم دستگير شده با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه امنيت زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي است گفت : وقوع جرايم و كلاهبرداري در جامعه به تحقق اقتصاد مقاومتي خدشه وارد كرده و پليس نيز خود را ملزم به مبارزه قاطع با ناامني و جرايم كرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار